آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » بازیابی اطلاعات » دانلود نرم افزار PhoneRescue for Android 3.8.0 2023-06-28 بازیابی آسان اطلاعات اندروید

دانلود PhoneRescue for Android برای ویندوز

PhoneRescue for Android نرم افزاری قدرتمند می باشد که با آن می توانید به سادگی اطلاعات خود را بازیابی کنید. از برند های مختلفی همچون ال جی، هواوی، سامسونگ و بسیاری دیگر پشتیبانی می شود. بیش از 5.5 میلیون سیستم اطلاعاتشان با مفقیت بازیابی شده است. با رابط کاربری آسان و سر راست این برنامه می توانید به راحتی داده های خود را بازیابی کنید. این اپلیکیشن تنها برنامه ای است که داده ها را تا 31 نوع مختلف بازیابی می کند و تصاویر، پیام ها و ... را در زمینه بازیابی پشتیبانی می کند. PhoneRescue for Android حالت های مختلفی را درزمینه بازیابی اطلاعات در اختیارتان قرار می دهد تا تحت هر شرایطی بتوانید داده های خود را به حالت اول بازگردانید.

این اپلیکیشن یکی از سریع ترین اسکن ها را برای سیستم شما انجام خواهد داد و سپس فایل هایی که می توان بازیابی کرد را در صفحه پیش نمایش برنامه می توان مشاهده کرد. PhoneRescue for Android یکی از معدود اپلیکیشن هایی است که می تواند داده های شما را درست پس از بازیابی، درون موبایلتان بدون واسطه بریزد. اطلاعات واتس آپ شما نیز بازیابی خواهد شد. نیازی به روت بودن سیستم شما نیست.


دانلود PhoneRescue for Android

✅ نام نرم افزار PhoneRescue for Android ❤️ تعداد دانلود 82062
⭐نسخه نرم افزار 3.8.0 2023-06-28 🔥 هزینه دانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم   ویندوز 7 به بالا 🔆 حجم فایل 21 مگابایت

ویژگی های نرم افزار PhoneRescue for Android


- بازیابی انواع فایل ها

- بازیابی مستقیم اطلاعات در اندروید

- پیش نمایش اطلاعاتی که می توان آن ها را بازیابی کرد.

- سرعت بسیار بالا در اسکن سیستم

- عدم نیاز به روت بودن سیستم اندرویدی

- پوشش تقریبا تمامی برند های محبوب اندروید

- بازیابی اطلاعات و فایل های ضمیمه شده اندرویدی


تصاویری از محیط نرم افزار PhoneRescue for Android :


دانلود PhoneRescue for Android برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی