آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » ابزارهای مفید » تعمیر افزونه های نرم افزاری برای ویندوز Windows File Association Manager 2.0.0.32

دانلود Windows File Association Manager برای ویندوز

Windows File Association Manager نرم افزاری بسیار ساده و در عین حال کاربردی می باشد که استفاده از آن بسیار آسان است. شما می توانید File Extension های موجود در سیستم خود را تعمیر کنید. تعداد زیادی از گزینه های مرتبط در این زمینه در اختیار شما قرار می گیرد که تنها با کلیک بر روی یکی از آن ها به شکل دلخواه و لود کردن File Extension ی که در اختیار دارید، می توانید مشکل خود را برطرف سازید.

Windows File Association Manager از جمله فرمت هایی که توسط این نرم افزار پشتیبانی می شود می توان به AVI, BAT, BMP, COM. Directory, Drive, EXE, Folder, GIF, HTML, ICO, JPEG, JS, LNK, MP3, MPEG, MSC, PNG, REG, TXT, VBS, WMA, WMV, و XML اشاره کرد. رابط کاربری برنامه بصری بوده و نیازی به وارد کردن دستورات ترمینال نیست. گزینه پیش فرض ویندوز اضافه شده است و سیستم عامل شما به شکل خودکار شناسایی می گردد، با Default Windows Option می توانید File Association های بیشتری را تعمیر نمایید. Windows File Association Manager دارای حجم بسیار کمی می باشد و به شکل رایگان ارائه شده است، بنابرین نیازی به کرک کردن آن نیست و امکان بروزرسانی بدون مشکل آن وجود دارد.


ویژگی های نرم افزار Windows File Association Manager :


- رابط کاربری بصری و ساده

- تعمیر انواع Extension های مختلف

- پشتیبانی از طیف وسیعی از فرمت ها

- بدون نیاز به دانش قبلی در تعمیر فایل ها

- اضافه سازی فایل ها تنها با یک کلیک

- دارای گزینه Default Windows 

- شناسایی خودکار سیستم عامل

- سرعت بالا در عملیات تعمیر کردن

- بدون نیاز به برنامه های جانبی و اضافی

تصاویری از محیط نرم افزار Windows File Association Manager :

دانلود Windows File Association Manager برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی