آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » ابزارهای مفید » دانلود نرم افزار Lightkey Professional Edition 20.22.20210107.1554 نرم افزار کامل کننده خودکار کلمات

دانلود Lightkey برای ویندوز

Lightkey ابزاری بی نظیر است که تایپ شما را سریع تر می کند و خطاهایتان را کاهش می دهد. اگر کار شما دائما حول تایپ کردن و ویرایش متون می چرخد، احتمالا به دنبال راهی هستید که تایپ خود را سریع تر کنید. این نرم افزار با کامل کردن خودکار کلماتی که دارید تایپ می کنید، سرعت شما را افزایش می دهد و خطاهای نگارشی را کاهش می دهد. با توجه به نحوه نگارش شما، این نرم افزار کلماتی که بیشترین احتمال تایپ شدن را دارند به شما پیشنهاد می دهد. . یک ابزار تایپ سریع می باشد.

این نرم افزار پروفایلی به خصوص برای شما ایجاد می کند که بهترین پیشنهاد ها با توجه به رفتار تایپ شما به وجود بیاید. زمانی که اپلیکیشن را باز کنید، می توانید نام خود را در آن وارد کنید، استایل تایپ خود را انتخاب کنید، زبان پیشبینی را مشخص کنید و موضوعات و دسته های مختلفی را برای پیشبینی کلمات انتخاب نمایید. استایل های تایپ کردن به دو شکل است، یا در حین تایپ کردن بر روی کیبورد تمرکز دارید، یا صفحه نمایش را نگاه می کنید. این نرم افزار دارای ویرایشگر متتن اختصاصی خود به نام lightkeypad است، ولی می توانید آن را با دیگر نرم افزار های ویرایش متن نظیر Word, Outlook, Powerpoint و بسیاری دیگر همگام سازی کنید. این برنامه دارای رابط کاربری دوستانه ایست.

ویژگی های نرم افزار Lightkey


- کاهش 70% از فشردن دکمه های کیبورد

- افزایش دادن سرعت تایپ

- کاهش دادن خطاهای تایپی

- ساخت پروفایلی اختصاصی با توجه به رفتار تایپ شما

- مشخص کردن استایل دلخواه تایپ برای برنامه

- رابط کاربری دوستانه و سر راست

تصاویری از محیط نرم افزار Lightkey :


دانلود Lightkey برای ویندوز


لیست دانلود سیستم مورد نیاز

System Requirements:
Lightkey supports the following MS Windows OS versions: 7, 8, 8.1 and 10.

پسورد فایل :
کپی