آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » ابزارهای مفید » دانلود Debotnet 0.7.8 پاک کردن اپلیکیشن های پیش فرض ویندوز 10

دانلود Debotnet برای ویندوز

Debotnet نرم افزاری رایگان برای کنترل تنظیمات مرتبط با حریم خصوصی می باشد که به شما کمک می کند اطلاعات حساس خود را امن نگه دارید.و قادر به حذف اپلیکیشن های پیش فرض ویندوز 10 می باشید.به محض این که این نرم افزار را از حالت فشرده خارج کنید و آن را اجرا کنید؛ گزینه های متعددی را رو به روی خود مشاهده خواهید کرد. انتخاب تمام گزینه ها به شکل همزمان امکان پذیر است.

اما حالت خاصی برای برنامه تعریف نشده که بین 71 انتخاب ترجیحا کدام ها باید فعال و کدام ها باید غیر فعال شوند. با این حال برخی از گزینه ها دارای حالت ارجح هستند که در توضیحاتشان به آن اشاره شده است. می توانید اپلیکیشن هایی که همراه دانلود ویندوز 10 روی سیستمتان نصب شده اند را پاک کنید.

امکان غیر فعال کردن Windows tip ها را نیز خواهید داشت. می توانید Adobe Photoshop Express را به شکل کامل پاک کنید. علاوه بر این قادر به غیر فعال کردن Cortana خواهید بود. می توانید Windows Error Reporting را کاملا غیر فعال کنید. حذف Game Bar و جلوگیری از بروزرسانی های خودکار ویندوز از دیگر ویژگی های این رنم فازار هستند. در حال حاضر گزینه پشتیبان گیری از تنظیمات وجود ندارد. بنابرین گزینه هایی که تغییر داده اید را جایی یادداشت کنید تا در صورت مشاهده موارد نامطلوب و ناخواسته، آن ها را دستی به حالت اول بر گردانید.

ویژگی های نرم افزار Debotnet


- حذف کردن Game Bar

- غیر فعال کردن Cortana

- جلوگیری از ارسال گزارش باگ

- جلوگیری از بروزرسانی های خودکار ویندوز 10

- غیر فعال کردن Windows tops

- پاک سازی وجوه مختلف ویندوز

- دارای توضیحات مختلف برای هر گزینه

- کم حجم و سبک

- مناسب برای افراد آشنا و حرفه ای

تصاویری از محیط نرم افزار Debotnet :


دانلود Debotnet برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی