آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » ابزارهای مفید » کنترل فعالیت های درگاه USB با نرم افزار FabulaTech USB Monitor Pro 2.8.0.1

کنترل فعالیت های درگاه USB با نرم افزار FabulaTech USB Monitor Pro 2.7

USB Monitor Pro نرم افزاری ساده در عین حال قدرتمند برای آنالیز ترافیک USB و مخصوص ویندوز است. این نرم افزار به شما امکان بررسی اتصالات و اطلاعات وارد و خارج شده از یک USB را فراهم می کند. USB Monitor Pro نرم افزاری مناسب برای توسعه دهنده های Firewire و درایورهای دستگاه های USB می باشد.

امکانات نرم افزار USB Monitor Pro :


- بررسی دستگاه های Hot-plugged : نرم افزار USB Monitor همیشه در حال فعالیت است و در صورت تنظیم، منتظر دستگاهی که به کامپیوتر وصل می شود، می ماند و شروع به بررسی آن می کند. در لحظه ای که شما دستگاه USB را وصل می کنید، نرم افزار به صورت خودکار شروع به جمع آوری اطلاعات می کند.
- بررسی لحظه ای : نیازی به انتخاب پردازش های مختلف مانند بررسی اطلاعات و بررسی دستگاه USB ندارید. USB Monitor Pro می تواند اطلاعات مورد نیاز را در حین بررسی USB، موشکافی کند. بررسی چندین دستگاه USB به صورت همزمان از دیگر امکانات آن است.
- قدرت بالا : با استفاده از USB Monitor Pro دیگر نیازی به خرید سخت افزار حرفه ای و گران قیمت برای بررسی USB ندارید. این نرم افزار بدون نیاز به هیچ سخت افزاری ، کاملا ایمن و کاربردی عمل می کند.
- موتور جستجوی اطلاعات : جستجوی سریع و ساده اطلاعات مربوط به دستگاه USB از ویژگی های مهم این نرم افزار است. سیستم فیلتر گذاری می تواند به صورت داینامیک ، اطلاعات مورد نیاز شما را دسته بندی کند.
- بررسی اطلاعات مختلف : USB Monitor Pro برای تشخیص خطاها، بررسی، دکد کردن و بهینه سازی انواع اطلاعات کاربرد دارد.
- ذخیره اطلاعات : شما می توانید اطلاعات به دست آمده را به صورت یک فایل ذخیره کنید و در آینده آن فایل را توسط USB Monitor Pro باز کرده و به بررسی آن بپردازید.
- بررسی چندین دستگاه USB به صورت همزمان.
- شبیه سازی Restart برای دستگاه USB بدون نیاز به در آوردن USB از کامپیوتر.
- جمع آوری اطلاعات مربوط به USB.


لیست دانلود سیستم مورد نیاز
- User interface has been slightly improved and polished.
- Displaying of audio, video and HID descriptors has been added.
- Installation issue on Windows 10 has been fixed.

System Requirements:
- Windows 10, Server 2016
- Windows 8, Server 2012
- Windows 7, Vista, Server 2008

پسورد فایل :
کپی