آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » ابزارهای مفید » تهیه لیست و پرینت فایل ها و فولدرها - دانلود Directory Lister Pro 2.48

تهیه لیست و پرینت فایل ها و فولدرها Directory Lister Pro 1.63

Directory Lister Pro فرض کنید لیستی از موزیک ها یا یک کتابخانه از فایل های PDF و ... دارید و می خواهید لیست ان را برای دوستان یا مشتراین خود ارسال کنید بی شک توسط خود ویندوز قادر به ایجاد یک لیست کامل نخواهید بود زیرا باید تمامی کار را به صورت دستی انجام دهید و این کار بسیار وقت گیر خواهد بود. Directory Lister Pro ابزاری است که توسط آن شما قادر به لیست کردن تمامی فایل های درون فولدر ها به آسانی خواهید بود ، حتی توسط این نرم افزار شما قادر به مشاهده خصویات فایل ها نیز خواهید بود. شما می توانید لیست فایل ها را در فرمت های HTML, text, CSV ذخیره کنید و آن را توسط ایمیل ارسال کنید یا روی حافظه های جانبی و سی دی ذخیره نمایید. در مورد عکس یا یا موزیک ها این ابزار قادر به ایجاد و ذخیره صفات فایل نظیر سال تولید ، متا دیتاها ، کیفیت و ... می باشد.

Directory Lister Pro به شما امکان ساخت لیستی از فایل ها یا فولدر ها را می دهد. یعنی شما می توانید از هارد دیسک، سی دی، دی وی دی، فلش مموری و بسیاری دیگر لیست بسازید و سپس این لیست را توسط ایمیل، پرینت و ... به اشتراک بگذارید. این لیست می تواند در فرمت Html, Text, csv باشد یا به شکل مستقیم اطلاعات در دیتابیس شما ذخیره سازی شوند. ستون هایی اضافی نیز در اختیارتان قرار می گیرند تا با آن ها دیگر اطلاعات فایل انتخابی را در لیست خود اضافه کنید، به عنوان مثال فرمت فایل، ورژن، توضیحات اضافی، کمپانی، اطلاعات مولتی مدیا مانند هنرمند، آلبوم، ژانر، عنوان و ... . مجموعه ستون دیگری که در اختیارتان قرار می گیرد برای فرمت های مختلف آفیس است، به شکلی که در آن اطلاعاتی نظیر نویسنده، کلمات کلیدی، عنوان و ... را می توان ذخیره سازی کرد.

برای هر فایل حتی می توانید CRC32, MD5, SHA-1 و Whirlpool hash number را نیز اضافه کنید تا نشان دهید که هیچ تغییری در فایل صورت نگرفته است. دسترسی کاملی بر روی خروجی برنامه خواهید داشت و می توانید ظاهر را به شکل دلخواه تغییر دهید.


دانلود Directory Lister Pro

✅ نام نرم افزار Directory Lister Pro ❤️ تعداد دانلود 16862
⭐نسخه نرم افزار 2.48 🔥 هزینه دانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم   ویندوز 7 به بالا 🔆 حجم فایل 4 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Directory Lister Pro


- اضافه کردن ستون های اضافی برای اطلاعات بیشتر
- اضافه کردن اطلاعات مرتبط با فایل های مدیا
- مرتب سازی فایل ها در لیست به شکل دلخواه
- امکان خروجی گرفتن لیست با فرمت های مختلف
- امکان شخصی سازی استایل HTML
- تغییر دادن رنگ پس زمینه، سایز و ...

پسورد فایل :
کپی