آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » گرافیک » دانلود مجموعه ای از افکت ها برای فتوشاپ با نرم افزار PhotoChances Lab 4.5

دانلود مجموعه ای از افکت ها برای فتوشاپ با نرم افزار PhotoChances Lab 4.5

PhotoChances Lab مجمو عه ای عظیم از فیلترها و افکت های محبوب فتوشاپ می باشد که تنها با یک کلیک قابل دسترسی هستند. فیلترهای محبوبی مانند سیاه سفید ، رنگی کردن و ابزارهای خلاقانه دیگر به شما در ساخت یک عکس با افکت های بسیار زیبا کمک خواهد کرد. با استفاده از ابزار ساخت افکت های تصادفی می توانید افکت های مختلفی را روی تصاویر خود ایجاد کنید. گزینه "عکس های تصادفی" می تواند یک عکس را از مجموعه تصاویر شما به صورت رندوم انتخاب کند و به صورت اتفاقی یک افکت عکس منحصر به فرد را روی آن قرار دهد.

ویژگی های نرم افزار PhotoChances Lab :
- الهام بخشی : بدین ترتیب می توانید شکل های هنرمندانه از عکس های خود را مشاهده کنید و با یک کلیک آن را بدست آورید. با استفاده از Random Effect Generator به ایده های جدیدتری برخورد خواهید کرد که شما را شگفت زده می کنند.
- کشف عکس های قدیمی : با استفاده از گزینه "بارگذاری تصادفی عکس ها" می توانید تصاویر چندین پوشه مختلف که دارای تعداد بسیار زیادی عکس هستند را به همراه افکت های مختلف به نمایش بگذارید. بدین ترتیب ممکن است به عکس هایی که آنها را فراموش کرده بودید نیز بر بخورید.
- ساخت مجموعه افکت های بی نظیر با استفاده از ابزار Random Effect Generator به علاوه کنترل های زیباسازی عکس.
- عکس های شما به گالری افکت ها تبدیل می شوند : هر عکس که توسط نرم افزار ذخیره می شود شامل دستور العمل فیلتر استفاده شده در آن می باشد. با استفاده از PhotoChances Lab می توانید آن افکت را برای عکس های دیگر تنها با کشیدن آن روی آیکون نرم افزار اجرا کنید.
- استایل های یکسان : وقتی شما به افکت مورد نظر خود دست یافتید می توانید آن را به راحتی روی عکس های دیگر نیز اعمال کنید تا عکس هایی یک شکل داشته باشید.

پسورد فایل :
کپی