آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » اینترنت » ابزار اینترنت » دانلود نرم افزار Auslogics Video Grabber 1.0.0.4 برنامه دانلود سریع از سایت ویدیو آنلاین

دانلود Auslogics Video Grabber برای ویندوز

Auslogics Video Grabber نرم افزاری سرعی و آسان برای مدیریت کردن دانلود ویدیوها از سایت هایی نظیر YouTube, Dailymotion, Vimeo, Metacafe, Facebook, Bing و بسیاری دیگر می باشد. با این اپلیکیشن می توانید فایلی که دانلود کرده اید را به فرمت دلخواه تبدیل کنید. این فرمت می تواند با گوشی های اندرویدی، آیفون، آیپد، کامپیوتر و ... سازگار باشد. می توانید برنامه زمانی دلخواه خود را برای این اپلیکیشن تعیین کنید تا در زمان دلخواه عملیات دانلود را آغاز کند.

این نرم افزار قادر است چندین فایل را به شکل همزمان دانلود کند. این نرم افزار از فایل هایی که رزولوشن بالایی دارند پشتیبانی می کند. می توانید فایل های Full HD و HD را به راحتی از یوتوب و دیگر استریم های آنلاینی که از این کیفیت پشتیبانی می کنند دانلود کنید. این نرم افزار هوشمند است. زمانی که لینکی را کپی می کنید، این اپلیکیشن آن را در فیلد ADD URL به شکل خودکار پیست می کند. بنابرین کلیک های کمتری برای دانلود فایل های خود خواهید داشت. این نرم افزار می تواند فایل های ویدویی شما را در فرمت های 3GP و AVI نیز ذخیره سازی کند. Auslogics Video Grabber سرعت بالایی دارد و بر خلاف برخی از دانلودرها که سرعت دانلود شما را محدود می کنند، این اپلیکیشن از تمام پهنای باند شما استفاده خواهد کرد. دانلود Fast Video Downloader و دانلود نرم افزار iTubeGo YouTube Downloader از دیگر برنامه های مرتبط می باشند.


دانلود Auslogics Video Grabber

✅ نام نرم افزار Auslogics Video Grabber ❤️ تعداد دانلود 408
⭐نسخه نرم افزار 1.0.0.4 🔥 هزینه دانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم   ویندوز 7 به بالا 🔆 حجم فایل 26 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Auslogics Video Grabber


- امکان تعیین برنامه زمانی دلخواه

- خروجی گرفتن با فرمت دلخواه

- دانلود ویدیوها با کیفیت hd

- دانلود همزمان فایل ها

- پشتیبانی از سورس های مختلف

- کپی کردن خودکار لینک ها

- تنظیم کردن رزولوشن ویدیو

- خروجی گرفتن با فرمت مناسب اندروید و آیفون

تصاویری از محیط نرم افزار Auslogics Video Grabber :


دانلود Auslogics Video Grabber برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی