آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » تم موبایل » دانلود 1.1.6 Cute Natural Panda Theme تم بامزه پاندا برای اندروید

دانلود Cute Natural Panda Theme برای اندروید

Cute Natural Panda Theme یکی از بامزه ترین تم هایی است که می توانید روی سیستم اندرویدتان نصب کنید. این اپلیکیشن والپیپری زنده با ظاهری طبیعی در اختیار شما قرار می دهد. علاوه بر این آیکون های شما به شکل پاندا در می آیند و ظاهری بامزه به سیستمتان می بخشند. افکت های انتقالی صفحات، ابزارک ها و ... نیز با ظاهر جدید سیستم شما یکدست می شوند. کیفیت والپیپر این تم HD است و در انواع سیستم ها بدون افت کیفیت نشان داده می شود. با مجموعه آیکون های این برنامه می توانید ظاهری منحصر به فرد به گوشی خود ببخشید. این تم لاک اسکرین گوشی شما را نیز شخصی سازی می کند. با لاک اسکرین این برنامه می توانید سیستم خود را امن، و سریع نگه دارید.

Cute Natural Panda Theme مصرف پایینی از منابع سیستمی شما دارد و باتریتان را برخلاف دیگر تم ها زود تمام نمی کند. افکت های سه بعدی این برنامه مطابق جدیدترین استانداردهای روز دنیا طراحی شده اند. توجه داشته باشید که این برنامه به شکل اختصاصی برای لانچر cm توسعه داده شده است و روی دیگر لانچرها اجرا نمی گردد. به محض این که این نرم افزار را نصب کنید، صفحه ای بالا می آید که از شما می خواهد این لانچر را روی سیستمتان نصب کنید. Cute Natural Panda Theme بر روی اندروید 4.0.3 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های نرم افزار Cute Natural Panda Theme


- دارای بیش از صد هزار کاربر

- ظاهری جذاب و بامزه

- افکت های سه بعدی گیرا

- آیکون های اختصاصی پاندا

- شخصی سازی آسان گوشی اندرویدی

- کسب امتیاز 4.2 از 5 در گوگل پلی

- والپیپر با کیفیت HD

- ابزارک های اختصاصی و مدرن

- اختصاصی برای کاربران CM launcher

تصاویری از محیط نرم افزار Cute Natural Panda Theme :


دانلود Cute Natural Panda Theme برای اندروید  دانلود Cute Natural Panda Theme برای اندروید  دانلود Cute Natural Panda Theme برای اندروید


پسورد فایل :
کپی