آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » مالتی مدیا » دانلود و نصب PerfectTUNES 2023-02-12 برنامه میکس , مسترینگ و بهینه سازی مجموعه موسیقی ها برای کامپیوتر

دانلود illustrate PerfectTUNES برای ویندوز

illustrate PerfectTUNES نرم افزاری مناسب برای صرفه جویی در زمان و مدیریت کردن آلبوم های موسیقی می باشد. این اپلیکیشن می تواند artwork فایل های صوتی را پیدا کند. علاوه بر این قادر به شناسایی ترک های آسیب دیده است. کاور فایل های صوتی خود را در کمترین زمان ممکن می توانید پیدا کنید.

حتی کاورهایی که رزولوشن پایینی دارند را می توانید با عکس های با کیفیت جایگزین نمایید. این اپلیکیشن قادر به ویرایش تگ فایل ها است. کار کردن با illustrate PerfectTUNES آسان می باشد و 4 روش مختلف برای مدیریت آلبوم های خود دارید. به عنوان مثال می توانید مجموعه تان را بر اساس نام فایل ها و فولدرها و ... مشاهده نمایید. امکان جست و جو با متاداده ها نیز وجود دارد. این اپلیکیشن دارای تکنولوژی مدرن AccurateRip نیز می باشد. این تکنولوژی ترک های صوتی استخراج شده از سی دی ها را با فایل های استخراج شده توسط افراد دیگر مقایسه می کند. در صورتی که محتوای شما با دیگران تطابق داشته باشد؛ این به این معناست که اطلاعات بدون هیچ مشکلی استخراج شده است. اما اگر این تطابق نباشد؛ یعنی فایل صوتی شما حاوی مشکلاتی است که نیاز به رفع دارد. این نرم افزار قادر به حذف کردن ترک های صوتی تکراری موجود در سیستم شماست.


دانلود PerfectTUNES

✅ نام نرم افزارPerfectTUNES❤️ تعداد دانلود417
⭐نسخه نرم افزار2023-02-12🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 به بالا🔆 حجم فایل26 مگابایت

ویژگی های نرم افزار illustrate PerfectTUNES 


- حذف ترک های صوتی تکراری

- مرتب کردن تگ ها

- ویرایش کردن متاداده ها

- پیدا کردن کاور برای آلبوم ها

- بررسی ارور ترک های صوتی

- مدیریت آسان آلبوم ها

- جست و جوی ترک با 4 متد مختلف

تصایوری از محیط نرم افزار illustrate PerfectTUNES :


دانلود illustrate PerfectTUNES برای ویندوز


لیست دانلود سیستم مورد نیاز

System Requirements
Windows 11, 10, 8.1, 7 & Vista, macOS Sierra or newer (Apple M1 included). Unicode and 64-bit compatible.

پسورد فایل :
کپی