آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » مالتی مدیا » مبدل » دانلود iPixSoft GIF to Video Converter 3.9 برنامه تبدیل تصاویر گیف به فیلم برای ویندوز

دانلود iPixSoft GIF to Video Converter برای ویندوز

iPixSoft GIF to Video Converter از این اپلیکیشن برای تبدیل ویدیو به گیف می توانید استفاده کنید. این اپلیکیشن به شما کمک می کند فرمت های تصویری نظیر gif, jpeg,bmp,png را به فرمت ویدیویی مثل avi,mp4,wmv,mkv,flv,mov,mpg تبدیل کنید. در این اپلیکیشن می توانید SWF frame rate، فرمت تصویری، و کیفیت تصاویر را تعیین کنید. امکان تغییر دادن محل فایل های خروجی برنامه وجود دارد. iPixSoft GIF to Video Converter قادر به تبدیل کردن گروهی فایل های شماست. در این اپلیکیشن می توانید رنگ تصویر پس زمینه را تغییر دهید.

این اپلیکیشن کم حجم می باشد و کار کردن با آن آسان است. برای کار با این اپلیکیشن، کافیست فایل های خود را درون برنامه بیاندازید و سپس فرمت خروجی را انتخاب کنید. سپس محل فایل خروجی برنامه را با عنوان آن تنظیم کنید. با کلیک بر روی start عملیات تبدیل آغاز می شود و به سرعت می توانید فایل های خود را در مکانی که تعیین کرده اید بیابید. در پنل سمت راست این اپلیکیشن، پیش نمایش فایل خروجی شما به نمایش در می آید. بنابرین برای مشاهده نتیجه کار خود، لازم نیست عملیات تبدیل را انجام دهید. صرفا می توانید پیش نمایش آن را مشاهده کنید و اگر کارتان از کیفیت مطلوب برخوردار بود عملیات تبدیل را شروع کنید.


دانلود iPixSoft GIF to Video Converter

✅ نام نرم افزارiPixSoft GIF to Video Converter❤️ تعداد دانلود1064
⭐نسخه نرم افزار3.9🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 به بالا🔆 حجم فایل7 مگابایت

ویژگی های نرم افزار iPixSoft GIF to Video Converter


- پشتیبانی از انواع فرمت های تصویری

- رابط کاربری دوستانه

- کم حجم و سبک

- تبدیل کردن گروهی فایل ها

- پشتیبانی از فرمت های ویدویی

- تبدیل فایل های گیف به ویدیو

- مبدل فایل های گیف به انواع فرمت های تصویری

- تنظیم کردن محل خروجی برنامه

تصاویری از محیط نرم افزار iPixSoft GIF to Video Converter :


دانلود iPixSoft GIF to Video Converter برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی