آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » مالتی مدیا » ویرایشگر فیلم » دانلود نرم افزار DIKDIK Video Kit 5.12 | نصب برنامه واترمارک گذاری روی فیلم در ویندوز

دانلود نرم افزار DIKDIK Video Kit - برنامه واترمارک گذاری روی فیلم در ویندوز

DIKDIK Video Kit عنوان یک نرم افزار کم حجم و در عین حال موفق بوده که در گذشته با نام Video Watermark Subtitle Creator معرفی شده بود و شرکت سازنده بنا به دلایلی که داشت نام برنامه را به DIKDIK Video Kit تغییر داده است کارایی و ویژگی های این برنامه تغییری نکرده اند و فقط نام نرم افزار تغییر یافته است. در این برنامه میتوانید به مجموعه ای از ابزار های کاربردی برای ویرایش سطحی فایل های تصویری دسترسی داشته باشید که در ادامه مطلب بطور کامل آنهارا مورد بررسی قرار خواهیم داد. لازم به ذکر است بدانید رابط کاربری ساده برنامه میتواند نیاز شما به آموزش و یا راهنما را به حداقل برساند که در این زمینه بخش های بسیاری برایتان درنظر گرفته شده است.


دانلود DIKDIK Video Kit

✅ نام نرم افزارDIKDIK Video Kit❤️ تعداد دانلود394
⭐نسخه نرم افزار5.12🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 | 64 بیتی به بالا🔆 حجم فایل70 مگابایت

ویژگی های نرم افزار DIKDIK Video Kit


  • رابط کاربری ساده در کنار ابزار های کاربردی
  • امکان دستیابی به تنظیمات مفید
  • امکان قرار دادن واترمارک روی ویدیو های مختلف
  • امکان اضافه نمودن زیر نویس به فایل های تصویری
  • امکان برش و تقسیم بندی فایل های ویدیویی
  • امکان ادغام و ترکیب چند ویدیو
  • سازگار با ویندوز 10 و 11


برنامه DIKDIK Video Kit ویژگی های بسیاری را نسبت به حجم کمی که در اختیار دارد در خود جای داده است. با استفاده از این برنامه میتوانید لوگو و متن هایی که مد نظر دارید را به عنوان واترمارک روی فایل های تصویری قرار دهید و آنهارا با همان کیفیت اصلی در خروجی دریافت کنید. از دیگر ویژگی های برنامه میتوان به سازگاری آن با زیرنویس ها اشاره داشت که در این زمینه میتوانید زیرنویس فیلم هایی که مد نظر دارید را بطور ثابت روی ویدیو قرار دهید و آنرا با فرمت و کیفیت های مختلف در خروجی ذخیره سازی کنید.

با استفاده از نرم افزار DIKDIK Video Kit میتوانید چند فایل ویدیویی را برای ساخت موزیک ویدیو یا کلیپ به یک فایل تبدیل نمایید که در این زمینه محدودیتی نخواهید داشت. از دیگر ویژگی های مهم این ابزار میتوان به سازگاری آن با فایل های صوتی اشاره داشت که در این زمینه میتوانید فایل های ویدیویی نظیر موزیک ویدیو را به فایل های صوتی تبدیل کنید. در این زمینه برنامه با فرمت های رایج صوتی نظیر MP3 سازگاری دارد که سرعت بالای آن در تبدیل نیز از دیگر ویژگی های برنامه بشمار میرود. DIKDIK Video Kit از پردازنده های مختلف و چند هسته ای پشتیبانی میکند که برای نصب میتوانید به ویندوز های 7 و 8 و 10 و 11 نسخه 64 بیتی دسترسی داشته باشید. دانلود نرم افزار اضافه کردن کپی رایت به ویدیوها تخصص این نرم افزار است.

پسورد فایل :
کپی