آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » مالتی مدیا » ویرایشگر فیلم » دانلود و نصب Lyric Video Creator Professional 6.0 ساخت کلیپ سفارشی با متن و عکس

دانلود Lyric Video Creator برای ویندوز

Lyric Video Creator Professional  نرم افزاری برای ساختن کنفرانس های ویدویی با موسیقی پس زمینه و متن می باشد. این نرم افزار برای ساختن فیلم های karaoke که محبوبیت بالایی در فضای مجازی دارند بی نظیر می باشد. هم افراد حرفه ای و هم افراد تازه کار می توانند از این برنامه برای تولید محتوا استفاده کنند. رابط کاربری برنامه مشابه محیط یک مولتی مدیا پلیر کلاسیک می باشد. در نگاه اول، می توانید پیش نمایش کارهایی که انجام داده اید را مشاهده کنید و سپس در صورت نیاز ویدیوی خود را ذخیره سازی نمایید. در سمت راست می توانید فایل های متنی خود را لود کنید و آن ها را به فایل های ویدیوییتان اضافه نمایید. در سمت چپ برنامه قادر به انتخاب کردن افکت های پس زمینه هستید. ویژگی های صوتی در پایین برنامه گنجانده شده است و در آن جا قادر به شخصی سازی کردن آن ها می باشید.
پس از این که ویدیو و متن دلخواه خود را انتخاب کردید، باید زمان بندی نمایش متن را مشخص کنید. تنظیمات مرتبط در یک پنجره گنجانده شده اند و به راحتی آن ها را می توانید پیدا کنید. امکان تنظیم کردن fps، کیفیت و سایر ویژگی های ویدیو وجود دارد. علاوه بر این قادر به انتخاب کردن فونت دلخواه، و رنگ برای متن های نمایش داده شده هستید. محل و ترازبندی متن را مشخص کنید و سپس از ویدیوی خود خروجی بگیرید. امکان ذخیره کردن پروژه وجود دارد. از فرمت های mp4 و avi به شکل کامل پشتیبانی می شود.


دانلود Lyric Video Creator Professional

✅ نام نرم افزارLyric Video Creator Professional❤️ تعداد دانلود217
⭐نسخه نرم افزار6.0🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 به بالا🔆 حجم فایل66 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Lyric Video Creator Professional


- شخصی سازی کردن پس زمینه ویدیو
- اضافه کردن موسیقی پس زمینه
- همگام سازی متن با فیلم
- اضافه کردن افکت های دلخواه
- ساختن سریع کنفرانس های ویدویی
- ذخیره سازی پروژه برای استفاده های آتی


آموزش نصب و فعال سازی Lyric Video Creator


1 - نرم افزار را نصب کنید ولی باز نکنید

2- محتویات پوشه Crack همراه فایل دانلود شده را در مسیر نصب نرم افزار کپی کنید.


- مسیر نصب نرم افزار کجاست ؟ روی آیکون نرم افزار در دسکتاپ کلیک راست کرده و گزینه Open filce loction را کلیک می کنید.

پسورد فایل :
کپی