آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » مالتی مدیا » نمایش فیلم » مشاهده تصاویر و فایل های چند رسانه ای با نرم افزار Phase One Media Pro v1.4.2.44

مشاهده تصاویر و فایل های چند رسانه ای با نرم افزار Phase One Media Pro v1.2.0.54251

Phase One Media Pro نرم افزاری حرفه ای برای مدیریت عکس ها می باشد که توسط آن می توانید به راحتی ویدئوها و عکس های خود را مدیریت کنید. این نرم افزار بسیار سریع و ابتکاری می باشد و یک برنامه کمکی برای عکاسان به حساب می آید تا به آنها در جستجو، دسته بندی و به اشتراک گذاری عکس ها و ویدئوها کمک کند. Phase One Media Pro از انواع فایل های عکس و ویدئو از 100 نوع دوربین مختلف کاملا پشتیبانی کرده و برای مدیریت تعداد بسیار زیاد عکس ها مناست است.
مدیریت حرفه ای عکس : جستجو و انتخاب عکس ه با سرعت بسیار زیاد از طریق این نرم افزار امکان پذیر است. بزرگنمایی عکس ها و بهینه سازی آنها با تصحیح رنگ و تغییر تنظیمات آن برای افزایش کیفیت ، از امکانات مهم موتور رندر Phase One Media Pro به حساب می آید. قابلیت Drag & Drop عکس ها و اضافه کردن کلمات کلیدی و دادن امتیاز به هر عکس ، در دسته بندی به شما کمک شایانی خواهد کرد.

 

Phase One Media Pro


سرعت بالای کار : پردازش و دسته بندی هزاران عکس با سرعت بسیار بالا از طریق ابزار ابتکاری Phase One Media Pro ممکن خواهد بود. تغییر نام ، وارد کردن عکس ، تبدیل فرمت یا برچسب گذاری روی هزاران فایل به صورت همزمان و دسته ای یا استفاده از ابزار قدرتمند جستجوی عکس از ویژگی های مهم Phase One Media Pro می باشد. ویرایش عکس ها توسط ابزار ویرایشی آن و حفظ مسیر تغییرات برای کنترل بهتر تغییرات اعمال شده را می توانید از امکانات مفید این نرم افزار دانست.
جعبه نمایش کارهای شما : وقتی بخواهید کارهای خود را به دیگران نشان بدهید ، Phase One Media Pro می توانید عکس های شما را به فرمت و سایز دلخواه مشتری شما تبدیل کند. هزاران قالب از پیش آماده شده و کاملا حرفه ای برای ساخت اسلایدشو ، ویدئو و گالری های زیبا از دیگر ویژگی های آن هستند.

پسورد فایل :
کپی