آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » امنیتی » دانلود نرم افزار TrackOFF Elite 5.2.0.26899 | حفاظت از حریم خصوصی و جلوگیری از رصد اطلاعات در اینترنت

دانلود TrackOFF Elite برای ویندوز

TrackOFF Elite با کمک این برنامه می توانید امنیت اطلاعات خود را تضمین کنید. این اپلیکیشن هوشمند، راهی ساده برای جلوگیری از online tracking را در اختیار شما قرار می دهد. این اپلیکیشن با مرورگر های محبوبی نظیر فایرفاکس و کروم سازگار است. برای سال ها کمپانی های مختلف مرور شما را در اینترنت رصد می کنند و از آن برای مقاصد تبلیغاتی و ... استفاده می کنند. کامپیوتر شما دارای آی دی منحصر به فردی است که سایت های مختلف شما را بر اساس آن پیدا می کنند. این اپلیکیشن با پنهان کردن این آی دی مانند زرهی عمل می کند که آی دی شما را می پوشاند. با TrackOFF Elite می توانید جلوی دیده شدن تاریخچه مرورتان را از چشم های نا امن بگیرید.

این اپلیکیشن در عرض چند ثانیه جلوی آن ها را می گیرد. آیا تا به حال کنجکاو شده اید که چه کسی شما را رصد می کند؟ این اپلیکیشن لیستی از وب سایت هایی که می خواهند اطلاعات شما را مشاهده کنند نشانتان می دهد. شما می توانید پاک کردن تاریخچه مرورهای اینترنتتان را خودکار کنید. تنها کاری که لازم است انجام دهید تعیین برنامه زمانی دلخواه برای این اپلیکیشن می باشد. نصب کردن این برنامه به آسانی انجام می شود. این اپلیکیشن مرورگرهای موجود در سیستم شما را به شکل خودکار شناسایی می کند و آن ها را امن می سازد. این اپلیکیشن اطلاعات شما را جمع آوری نخواهد کرد و به حریم خصوصیتان احترام خواهد گذاشت.

ویژگی های نرم افزار TrackOFF Elite


- رمزگذاری مرور های اینترنتی

- شناسایی مرورگر ها به شکل خودکار

- پاک کردن تاریخچه اینترنت

- نمایش وب سایت هایی که

به دنبال سرقت اطلاعات هستند.

- تولید گزارشی کامل از بلاک ها

- حذف کوکی ها به شکل پیشرفته

- جست و جوی امن در وب

- رمزگذاری بر روی مرور وب

تصاویری از محیط نرم افزار TrackOFF Elite :


دانلود TrackOFF Elite برای ویندوز


لیست دانلود سیستم مورد نیاز

System Requirements:
- Windows 10 32/64 bit
- Windows 8 32/64 bit
- Windows 7 32/64 bit

پسورد فایل :
کپی