آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » امنیتی » دانلود و نصب HCL AppScan Standard 10.5 نرم افزار تست نفوذ سایت و اپلیکیشن

دانلود HCL AppScan Standard

HCL AppScan Standard یک نرم افزار امنیتی برای آزمون و تجزیه و تحلیل امنیتی برنامه های کامپیوتری است. این نرم افزار قادر است برای شناسایی آسیب پذیری های امنیتی در برنامه های وب و دسکتاپ با استفاده از تکنیک های آزمون اتوماسیون شده و ابزارهای تحلیلی متنوع، به کار گرفته شود.

AppScan Standard از روش های اسکن پویا و استاتیک استفاده می کند تا آسیب پذیری های امنیتی را در برنامه ها تشخیص دهد. این نرم افزار می تواند از روش های آزمون اتوماتیک استفاده کند و یا به صورت دستی برنامه را بررسی کند.

مهمترین استفاده از این ابزار در سازمان ها و تیم های توسعه نرم افزار است که بهبود امنیت برنامه های خود را هدف قرار داده اند. با استفاده از این نرم افزار، می توانند آسیب پذیری های امنیتی را شناسایی و راهکارهای مناسب را برای رفع آن ها ارائه کنند.


دانلود HCL AppScan Standard

✅ نام نرم افزارHCL AppScan Standard❤️ تعداد دانلود146
⭐نسخه نرم افزار10.5🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 به بالا🔆 حجم فایل680 مگابایت

قابلیت های کلیدی HCL AppScan Standard


- آنالیز پویای وب سایت ها: این نرم افزار قادر است با اجرای آزمون های پویا بر روی برنامه های وب، آسیب پذیری های امنیتی مانند حملات تزریق SQL، حملات XSS و CSRF را شناسایی کند.

- آنالیز استاتیک برنامه: با تحلیل کد منبع برنامه، AppScan Standard می تواند آسیب پذیری های امنیتی مرتبط با تجزیه و تحلیل کد و آسیب پذیری های شناخته شده را شناسایی کند.

- پشتیبانی از استانداردهای امنیتی: این نرم افزار قابلیت تطبیق با استانداردهای امنیتی را داراست، از جمله OWASP Top 10 و PCI DSS. همچنین، قابلیت انطباق با الگوها و قوانین امنیتی سفارشی نیز وجود دارد. دانلود Abelssoft HackCheck و دانلود نرم افزار AppSpider و دانلود Suricata از دیگر ابزارهای مرتبط می باشند.

- گزارش دهی جامع: AppScan Standard قادر است گزارش های جامعی را ارائه دهد که شامل جزئیات آسیب پذیری های شناسایی شده، اطلاعات فنی و پیشنهادات بهبود امنیتی است.


HCL AppScan Standard


- آزمون تطبیقی: این نرم افزار قابلیت آزمون تطبیقی را داراست، که به معنای تلاش برای شناسایی آسیب پذیری هایی است که بر اساس سناریوهای مختلف حملات احتمالی ایجاد می شوند. این روش باعث می شود تا آسیب پذیری های مهمی که با تکنیک های معمول شناسایی نمی شوند، شناسایی شوند.

- انتخاب شناسایی آسیب پذیری: به کاربر اجازه می دهد تا شناسایی آسیب پذیری های مورد نظر خود را انتخاب کند و فقط به این موارد متمرکز شود. این قابلیت به کاربران اجازه می دهد تا روی آسیب پذیری هایی که برای سازمانشان بیشترین اهمیت را دارند، تمرکز کنند.

- یکپارچگی با سیستم های توسعه:  به طور پیش فرض با محیط های توسعه معمول مانند IDE ها (محیط توسعه یکپارچه) و سیستم های نسخه برداری مانند Git یا SVN یکپارچه است. این امکان به توسعه دهندگان کمک می کند تا در هنگام توسعه برنامه، آسیب پذیری های امنیتی را شناسایی و رفع کنند.

امکان آزمون مستمر: با استفاده از AppScan Standard، می توان برنامه ها را به صورت مستمر آزمون کرد تا مطمئن شویم که آسیب پذیری های جدید در هنگام تغییرات و به روزرسانی های نرم افزار شناسایی شده و رفع شوند.

- قابلیت انتقال دانش: این نرم افزار امکان به اشتراک گذاری دانش و اطلاعات امنیتی با تیم های توسعه را فراهم می کند. این قابلیت به توسعه دهندگان کمک می کند تا درک بهتری از آسیب پذیری های امنیتی برنامه های خود پیدا کنند و اقدامات مناسب برای رفع آن ها انجام دهند.


آموزش نصب و فعال سازی HCL AppScan Standard 


1 - نرم افزار را نصب کنید ولی باز نکنید.

2 - وارد پوشه Crack همراه فایل دانلود شده ، شوید محتویات را در مسیر نصب نرم افزار کپی کنید.

3 - نرم افزار را باز کنید و تمام !


- مسیر نصب نرم افزار کجاست ؟ روی آیکون نرم افزار در دسکتاپ کلیک راست کرده و گزینه Open filce loction را کلیک می کنید.

پسورد فایل :
کپی