آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » امنیتی » آنتی ویروس » دانلود Kaspersky ShadeDecryptor 1.2 ابزار رمزگشایی فایل های کد شده توسط ویروس Shade

دانلود Kaspersky ShadeDecryptor برای ویندوز

Kaspersky ShadeDecryptor محصول قدرتمند دیگری از کسپراسکای می باشد که به شما کمک می کند عکس ها، فیلم ها، موزیک ها، اسناد و دیگر فایلهایتان که توسط ویروس Shade رمزگذاری شده اند را آزاد کنید. Trojan-Ransom.Win32.Shade فایل های کاربر را رمزگذاری می کند و کاری می کند که کاربر نتواند به آن ها دسترسی داشته باشد. با این اپلیکیشن قادر به decrypt کردن فایل هایتان خواهید بود. فرمت هایی نظیر tyon, xtbl, breaking_bad, bettter_call_saul, la_vinci_code, windows10, windows8, crypted000078 و ... را می توانید به راحتی باز کنید. این اپلیکیشن سیستم شما را اسکن می کند و فایل های رمزگذاری شده را با سرعت بالایی باز می کند.

توجه داشته باشید برای باز کردن اینگونه فایل ها، نیاز به کلیدی است که برنامه آن را درخواست می کند و قفل فایلتان باز می شود. برای این که درخواست برنامه موفق باشد، باید به اینترنت وصل باشید وگرنه Kaspersky ShadeDecryptor کاری برایتان انجام نمی دهد. امکان تغییر دادن پارامتر های مختلف برنامه را خواهید داشت. این اپلیکیشن یکی از بهترین نرم افزار های ضد باجگیر است که توسط کمپانی محبوب کسپراسکای تولید شده است. برخلاف دیگر محصولات کسپراسکای، این اپلیکیشن به شکل رایگان ارائه شده است و می توانید آن را هر زمان که دوست دارید بروزرسانی کنید.

ویژگی های نرم افزار Kaspersky ShadeDecryptor


- ضد باجگیر Shade

- باز کردن انواع فرمت های رمزگذاری شده

- تغییر دادن پارامتر های مختلف برنامه

- نیاز به داشتن ارتباط اینترنتی

- سرعت بالا در باز کردن فایل ها

- کم حجم و سبک

- ارائه شده به شکل رایگان

- رابط کاربری دوستانه و متریال

- اسکن انواع فایل ها

تصاویری از محیط نرم افزار Kaspersky ShadeDecryptor :


دانلود Kaspersky ShadeDecryptor برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی