آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » امنیتی » آنتی ویروس » دانلود شیلد آنتی ویروس محاظفت عالی از ویندوز در برابر ویروس ها Shield Antivirus v5.3.9

دانلود Shield Antivirus

Shield Antivirus شیلد آنتی ویروس نام آنتی ویروس جدید ولی فوق العاده قدرتمند برای حفاظت همه جانبه از سیستم در برابر ویروس ها ، کرم های اینترنتی ، تروجان ها ، مالوارها و هر گونه مخرب می باشد ، نرم افزار دارای رابط کاربری آسان و همچنین نصب آسان تنها در چند مرحله می باشد. همچنین این ابزار قابلیت شناسایی تهدیدات آنلاین ، و ویروس های ایمیلی را دارا می باشد و دارای سپر فوق العاده برای جلوگیری از ورود ویروس ها به سیستم می باشد. احتیاجی به اسکن های زمان بندی شده نیست ! زیرا این نرم افزار هر گونه ویروس را شناسایی کرده و به شما اطلاع می دهد و قابلیت مقابله با ویروس های نوظهور و zero-day را دارا می باشد ، می توانید آنتی ویروس شیلد را به تنهایی برای مراقبت از سیستم استفاده کرده و یا می توانید از این ابزار به عنوان یک مکمل عالی برای آنتی ویروس نصب شده روی سیستم استفاده کرد.


دانلود Shield Antivirus

✅ نام نرم افزارShield Antivirus❤️ تعداد دانلود21395
⭐نسخه نرم افزار5.3.9🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز XP به بالا🔆 حجم فایل6 مگابایت

قابلیت های Shield Antivirus شیلد آنتی ویروس

 

- نظارت همه جانبه روی سیستم و شناسایی تهدیدات

- اسکنر تهدید عمیق برای شناسایی ویورس های نهفته در عمق هارد دیسک شما

- موتور های پیشرفته تشخیص ShieldAV با عملکرد عالی

- هوشمند بودن انتی ویروس و حفاظت از سیستم در هر زمانی !


لیست دانلود سیستم مورد نیاز

System Requirements
- 64-bit version of Microsoft Windows XP (SP3), Vista (SP1), 7, 8, 10, 11
- Recommended 4 GB of memory, Internet Connection, Latest Windows and Internet Explorer version

Supported email clients
Microsoft Outlook 200 or newer, Outlook Express, Windows Mail, and other email products that use SMTP/POP3 for sending and receiving messages, including Windows Live, Mozilla Thunderbird.

Note
SSL and TSL Internet Security protocols are only supported with Microsoft Outlook, Microsoft Outlook Express, and Windows Mail.

پسورد فایل :
کپی