آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود دیوار Divar 11.11 نسخه جدید دیوار برای اندروید و آیفون

دانلود آخرین نسخه نرم افزار دیوار برای اندروید Divar 6.0

دیوار نام اپلیکشین و هم چینی سایتی با همین نام می باشد که در آن شما به خرید و فروش لوازم نو و دست دوم خود می پردازید، به عبارت دیگر دیوار را می توان سایتی برای نیازمندی های آنلاین دانست.

هر چه را دوست دارید می توانید در دیوار بیابید ، دسته بندی دیوار شامل املاک ، خودرو ، آگهی استخدامی ، وسایل شخصی ، وسایل ورزشی ، وسایل خانه و ... می باشد. که نکته جالب تقسیم بندی جستجوها بین شهرهای ایران برای یافتن سریع تر خدمت مورد جستسجو می باشد و برای هر شهر و استان این نرم افزار بخشی جداگانه و مختص به خود را گرفته است.

بعضی ها دیوار را سمساری آنلاین می دانند ، که شما را قادر به فروش و یا خرید لوازم دست دوم می کند ، البته در بین آگهی های جستجو شده لوازم نو و آکبند نیز دیده می شود ، تنها با عضویت ساده در این نرم افزار شما نیز می توانید به صورت رایگان برای خودتان آگهی ایجاد کنید !


دانلود دیوار Divar

✅ نام نرم افزاردیوار Divar❤️ تعداد دانلود2965604
⭐نسخه نرم افزار11.11🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 5.0🔆 حجم فایل25 مگابایت

نصب دیوار


قابلیت دسته بندی برای هر نوع محصولی را دارا می باشد ، همچنین برای مناطق جغرافیایی نیز این قابلیت را دارا می باشد که برای هر استفان بخشی را برای دسترسی راحت تر ایجاد کند ، در این نرم افزار شما شاهد بیش از 36 شهر مختلف در مناطق جغرافیایی مختلف می باشد ، هر انچه را دوست دارید بیابید و با فروشنده وارد مذاکره شوید و حتی خودتان نیز به عنوان یک فروشنده می توانید دست دوم ها و یا هر چیزی که دوست دارید را بفروشید. دیوار یکی از بهترین سیستم های فروش آنلاین وسایل نو و دست دوم می باشد.


تغییرات Divar دیوار

 

- قابلیت گفتگو (چت) بر روی آگهی‌ها
- نمایش آمار بازدید آگهی‌ها در بخش آگهی‌های من
- امکان مشاهده آگهی‌های اخیر
- نمایش اگهی ها بر اساس شهر و استان
- هشدار از طریق ایمیل در صورت ارسال نظر برای آگهی ثبت شده


لیست دانلود
پسورد فایل :
کپی