آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » آموزش زبان آلمانی با نرم افزار Learn to Speak German Deluxe 9.5

آموزش زبان آلمانی با نرم افزار Learn to Speak German Deluxe 9.5

 

 Learn to Speak German معروف ترین و پر طرفدار ترین نرم افزار آموزش زبان آلمانی برای افراد مبتدی تا حرفه ای با قابلیت آموزش زبان از سطوح مقدماتی و پایه میباشد .در پست امروز پاتوق یو باز هم یکی دیگر از مجموعه های فوق العاده آموزش زبان را برایتان آماده کرده ایم. نرم افزار Learn to Speak German یکی از معروف ترین و پر طرفدار ترین نرم افزارهای آموزش زبان آلمانی است که بر خلاف سایر نرم افزارهای مشابه، آموزش زبان را از سطوح کاملآ مقدماتی و پایه به زبان آموز آموزش می هد از همین رو افراد آماتور که تقریبآ هیچ اطلاعاتی از زبان آلمانی ندارند استفاده از این نرم افزار بهترین گزینه برای آنها خواهد بود. شرکت سازنده این نرم افزار eLanguage جز چند شرکت معروف در عرصه ساخت نرم افزارهای آموزش زبان در سراسر جهان می باشد و یکی از محصولات بسیار معروف این شرکت Learn to Speak English است که یکی از منابع مهم جهت یادگیری آموزش زبان انگلیسی برای افراد مبتدی تا حرفه ای بوده و قطعآ اکثر زبان آموزان از آن استفاده کرده اند. این نرم افزار شامل ۱۰iunits و ۳۰ chapters بوده که در هر درس لغات جدید، داستان های مرتبط با همان درس، دیالوگ های متنی و صوتی، مکالمه، تاپیک های گرامری، لابراتوار مکالمه زبان و ساعت ها تمرین و .. قرار گرفته است. همچنین در جریان یادگیری زبان بازی های سرگرم کننده ای قرار دارد که کاربر میتواند از آن برای رفع خستگی خود استفاده کند. یکی از ویژگی های مهم این نرم افزار بهره گیری از تکنولوژی Speech Recognition است که شما میتوانید با کمک آن لهجه خود را در هنگام صحبت کردن به زبان انگلیسی بسنجید و اگر در لهجه شما ضعف هایی وجود داشت با راهنمایی نرم افزار این ضعف ها را برطرف کنید.

 

 

برخی از ویژگی‌های این نرم افزار:
- آموزش زبان آلمانی از سطوح کاملآ مقدماتی و پایه.
- دارا بودن چهل درس آموزش زبان آلمانی برای کاربران.
- بهره گیری از تکنولوژی Speech Recognition جهت تشخیص لهجه.
- داشتن دروس صوتی با فرمت MP3 برای استفاده همراه در موبایل و iPod و …
- داشتن بازهای سرگرم کننده در جریان آموزش جهت رفع خستگی کاربر.
- داشتن تمرین های متعدد و دوره ای جهت یادگیری بهتر دروس.
- داشتن گرامر کامل ، لغات ، مکالمه ، تلفظ و … زبان آلمانی.
- داشتن دروس مختلف به صورت فایلهای متنی ، صوتی و ویدیویی.
- داشتن سیستم امتیاز و نمره دهی برای ترقیب کاربر.
- داشتن گرامر کامل ، لغات ، مکالمه ، تلفظ و … زبان آلمانی.
- دارا بودن محیط ساده نرم افزاری جهت کاربرد راحت و آسان.

 

 توجه!
- این مجموعه شامل 4 سی دی بوده که بعد از خارج کردن از حالت فشرده 4 فایل iso با نام های cd1 و cd2 و cd3 و cd4 خواهیم داشت. همچنین فایل های صوتی و 219 صفحه کتاب الکترونیکی برای تمرین بهمراه سی دی های این مجموعه می باشد.


 روش استفاده:
پس از دانلود سی دی های نرم افزار، با کمک نرم افزار Winrar (از اینجا دانلود کنید) آنها را از حالت کمپرس شده خارج نموده و سپس هر کدام از فایل های ISO استخراج شده را فقط با استفاده از نرم افزار UltraISO (از اینجا دانلود کنید) با سرعت 4x بر روی یک سی دی خام رایت نمایید. همچنین برای صرفه جویی می توانید به جای رایت نرم افزار بر روی سی دی، آنرا با استفاده از درایو مجازی نرم افزار UltraISO اجرا نموده و نصب کنید.

 

پسورد فایل :
کپی