آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » پشتیبان اطلاعات » دانلود FileFort Backup Software Free 3.31 پشتیبان گیری خودکار از اطلاعات سیستم

دانلود FileFort Backup برای ویندوز

FileFort Backup Software را می توانید به گونه ای تنظیم کنید که در زمان های دلخواه شما از ویندوزتان پشتیبان تهیه کند. این اپلیکیشن از داده های حیاتی شما محافظت می کند. پشتیبان های این برنامه را می توانید در فضاهای ابری، سرور های ftp، سی دی و دی و دی، فلش مموری یا هرجای دیگری امن نگه دارید تا در صورت هرگونه مشکل آن ها را به راحتی بازیابی نمایید. این نرم افزار به شما کنترلی کامل بر روی پشتیبان هایتان می دهد. می توانید فایل های دلخواه خود را برای پشتیبان گیری انتخاب کنید و محل ذخیره سازی آن ها را مشخص نمایید. عملیات پشیتبان گیری به راحتی انجام می شود. wizard برنامه گام به گام شما را هدایت می کند.

حجم برنامه بسیار کم بوده و به یک مگابایت هم نمی رسد. رابط کاربری برنامه به گونه ای طراحی شده است که کاربران تازه کار نیز در عملیات پشتیبان گیری از فایل های خود به مشکل نخورند. این نرم افزار با دراپ باکس و اکانت های آمازون سازگار است. می توانید فلش مموری یا هارداکسترنال خود را برای ذخیره سازی پشتیبان ها انتخاب نمایید. FileFort Backup Software با نسخه های مختلف ویندوز چه 32 و چه 64 بیتی سازگار است. سرعت پشتیبان گیری بالاست هرچند در نهایت زمان انجام شدن عملیات به منابع سیستمی شما و حجم اطلاعاتی که دارید از آن ها پشتیبان تهیه می کنید بر می گردد. FileFort Backup Software به شکل رایگان ارائه شده است و امکان بروزرسانی مرتب آن وجود دارد.O&O DiskImage و QILING Disk Master از دیگر برنامه های پشتیبان گیری از سیستم می باشند.

ویژگی های نرم افزار FileFort Backup Software :


- رابط کاربری دوستانه و ساده

- بسیار کم حجم و فشرده شده

- پشتیبان گیری در زمان های تعیین شده

- پشتیبان گیری در محل دلخواه

- امکان ذخیره سازی پشتیبان ها در سی دی

- سازگار با دراپ باکس و اکانت آمازون

- قابل استفاده برای عموم کاربران

- امکان اتصال به سرور های ftp

تصاویری از محیط نرم افزار FileFort Backup Software :


دانلود FileFort Backup برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی