آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » دانلود درایور کامپیوتر و درایور لپ تاپ » دانلود نرم افزار SlimWare DriverUpdate 5.8.16.54 نصب برنامه آپدیت درایورها برای ویندوز

دانلود SlimWare DriverUpdate برای ویندوز

SlimWare DriverUpdate با این اپلیکینش می توانید کارهای خود را اتوماتیک و سریع کنید. با بروزرسانی درایورها می توانید عملکرد کامپیوتر خود را بهینه کنید و جلوی خطاهای احتمالی را بگیرید. با این برنامه می توانید درایورهای ویندوز خود را به شکل خودکار بروزرسانی کنید. این اپلیکیشن درایورهایی که قدیمی هستند را شناسایی و بروزرسانی می کند. SlimWare DriverUpdate آخرین درایورهای موجود برای سخت افزار شما را شناسایی می کند. با این اپلیکیشن می توانید از جدیدترین ویژگی های درایورها بهره مند شوید، بدون آن که در سایت های مختلف به دنبال درایور مناسب سیستم خود بگردید. این اپلیکیشن هم با سیستم های 32 بیتی و هم سیستم های 64 بیتی سازگار است.

تمام درایورهای مناسب سیستمتان به شکل خودکار شناسایی و بروزرسانی می شود. برای استفاده از این اپلیکیشن کافیست start scan را بزنید. عملیات اسکن آغاز می شود و درایورهای موجود در سیستمتان شناسایی می گردند. سپس در بخش results می توانید درایورهایی که نیاز به بروزرسانی دارند را مشاهده کنید، سپس با پذیرفتن بروزرسانی عملیات نصب آغاز می شود و درایورهای کامپیوترتان بروزرسانی می شود. این اپلیکیشن حجم کمی دارد. در این اپلیکیشن می توانید خلاصه از اطلاعات سیستم خود نیز مشاهده کنید. در این بخش هم می توانید دانلود درایور کامپیوتر و لپ تاپ را پیدا کنید و از نرم افزارهای معروف آپدیت درایور به Auslogics Driver Updater و WinZip Driver Updater و Driver Talent Pro یا DriverPack Solution می توان اشاره کرد.

ویژگی های نرم افزار SlimWare DriverUpdate


- اسکن کردن درایورهای خراب شده

- یافتن جدیدترین درایورهای سخت افزار

- رابط کاربری مناسب و دوستانه

- کم حجم و سبک

- یافتن سریع درایورهای قدیمی

- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز

- بروزرسانی خودکار درایورها

- سرعت بالا در بروزرسانی درایورها

تصاویری از محیط نرم افزار SlimWare DriverUpdate :


دانلود SlimWare DriverUpdate برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی