آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » دانلود درایور کامپیوتر و درایور لپ تاپ » دانلود Smart Driver Care Pro 1.1.0.4598 برنامه بروزرسانی درایور های ویندوز

دانلود Smart Driver Care Pro برای ویندوز

Smart Driver Care Pro با این نرم افزار می توانید درایورهای نصب شده روی کامپیوترتان را در کمترین زمام ممکن بروزرسانی کنید. این اپلیکیشن بی نظیر، جدیدترین بروزرسانی ها را پیدا می کند و روی سیستم شما نصب می کند. به شکل خودکار، درایورهای قدیمی شما شناسایی و بروز می شوند. علاوه بر این، Smart Driver Care Pro پشتیبانی از درایورهای قدیمی شما تهیه می کند و سپس عملیات بروزرسانی را انجام می دهد، تا در صورت بروز هرگونه مشکلی بتوانید به راحتی به درایورهای قدیمی خود بازگردید. Smart Driver Care Pro مجموعه ای از ویژگی های فوق العاده را در کنار هم قرار داده است تا انواع نیاز های شما را برطرف کند. این نرم افزار حتی سخت افزار هایی که درایور مناسبی روی آن ها نصب نشده است را شناسایی می کند و درایور مناسب آن ها را نصب می کند.

تمام این کار ها با یک کلیک انجام می شود. می توانید برنامه را ببندید و به کارهای خود برسید. Smart Driver Care Pro عملکرد کلی سیستم شما را بهبود می بخشد. درایورهای کهنه، نه تنها سبب کند شدن سیستم شما می شوند، بلکه ممکن است خطاهای مختلفی را در سیستمتان به وجود بیاورند. با Smart Driver Care Pro می توانید از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری کنید و همیشه درایورهای خود را بروز نگه دارید. از نرم افزارهای معروف آپدیت درایور به Auslogics Driver Updater و WinZip Driver Updater و Driver Talent Pro یا DriverPack Solution می توان اشاره کرد.


دانلود Smart Driver Care Pro

✅ نام نرم افزارSmart Driver Care Pro❤️ تعداد دانلود2985
⭐نسخه نرم افزار1.1.0.4598🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 به بالا🔆 حجم فایل14 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Smart Driver Care Pro


- کم حجم و سبک

- تم مشکی مدرن

- دانلود سریع جدیدترین درایورها

- یافتن درایورهای کهنه

- پشتیبان گیری از درایورهای قدیمی

- سازگار با انواع لپ تاپ ها و کامپیوترها

- شناسایی درایورهای نصب نشده

- بهینه سازی عملکرد کلی سیستم

تصاویری از محیط نرم افزار Smart Driver Care Pro :


دانلود Smart Driver Care Pro برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی