آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » فایل و دیسک » دانلود نرم افزار تست و نظارت بر سلامت هارد لپ تاپ - Hard Drive Inspector Pro For Notebooks v4.16

دانلود نرم افزار تست و نظارت بر سلامت هارد لپ تاپ - Hard Drive Inspector Pro For Notebooks v4.16

هارد کامپیوتر محل نگه داری اطلاعات شما می باشد و از حیاتی ترین قسمت های لپ تاپ و کامپیوتر ها به شمار می آورد و در صورتی که مشکلی برایش پیش بیاید اطلاعات شما در معرض پاک شدن قرار می گیرند. Hard Drive Inspector Pro For Notebooks نرم افزاری مفید در زمینه تست سلامت هارد لپ تاپ شما می باشد. این نرم افزار با استفاده از الگوهای پیشرفته به شما نشان میدهد که تا چه زمانی می توانید از هاردتان استفاده کنید و یا نشان میدهد که وضعیت سلامت هارد شما مطلوب می باشد یا خیر. این نرم افزار با رابط کاربری شاده ولی پیشرفته از زبان های گوناگون از جمله فارسی پشتیبانی می کند.

 

روش نصب و کرک نرم افزار Hard Drive Inspector Pro For Notebooks :
1 – از قطع بودن اتصال سیستم به اینترنت مطمئن شوید و تا پایان مراحل زیر به اینترنت متصل نشوید.
2 – با اجرای فایل Hard.Drive.Inspector.Pro.For.Notebooks.v4.16.170.exe?5236512 به نصب نرم افزار بپردازید.
3 – بعد از پایان مراحل نصب نرم افزار آنرا اجرا نکنید و سیستم را رستارت نمایید.
4 – بعد از بالا آمدن سیستم بدون آنکه نرم افزار را اجرا کنید وارد پوشه ی Patch شوید و فایل Patch.exe?5236512 را در محل نصب برنامه کپی نمایید.
5 – پس از آنکه فایل Patch.exe?5236512 را کپی کردید آنرا اجرا کنید. (در ویندوز Vista و 7 ابتدا بر روی فایل Patch.exe?5236512 کلیک راست کنید و سپس گزینه Run as administrator را انتخاب نمایید)
6 – در پنجره ی ظاهر شده بر روی دکمه Patch کلیک کنید و منتظر بمانید تا مراحل رجیستر به پایان برسد و سپس پنجره را ببندید.
7 – حال وارد پوشه ی Serial شوید و فایل Serial.txt را اجرا نمایید.
8 – پس از اینکار پنجره ی Serial را نبندید و نرم افزار را اجرا نمایید.
9 – وارد قسمت رجیستر نرم افزار شوید و کد موجود در پنجره ی Serial را در کادر سریال نرم افزار کپی کنید. (میتوانید از کلیدهای ترکیبی Ctrl+C برای Copy و Ctrl+V برای Paste استفاده کنید)
10 – نرم افزار با موفقیت رجیستر شد. همچنین به این نکته توجه داشته باشید که بعد از کرک نرم افزار هرگز نباید آنرا اپدیت کنید.

پسورد فایل :
کپی