آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » گرافیک » ویرایشگر تصویر » دانلود نرم افزار ساخت آلبوم عکس از تصاویر FotoAlbum Pro v7.0.7.3

FotoAlbum Pro

FotoAlbum Pro نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه ساخت آلبوم عکس از تصاویرتان می باشد. رابط کاربری آسان و قوی می باشد. شما می توانید به آسانی توسط این نرم افزار کارهایی مثل تنظیمات تصویر ( روسنایی ، کنتراست و چرخش عکس ) را انجام دهید و البته به صورتی دستی نیز امکاناتی نظیر رفع قرمزی چشم ها ، چرخش تصاویر ، تغییر اندازه تصاویر و فیلترهای مختلفی روی تصویر اعمال کنید. FotoAlbum Pro همچنین امکانتی نظیر تغییر نام دسته ای و تنظیم عکس برای پس زمینه در اختیار شما می گذارد. نرم افزار با حجم کمی که دارد کمترین فشار را روی منابع سخت افزاری شما وارد می کند و بهترین نرم افزار در این زمینه می باشد.

 

روش نصب و کرک نرم افزار FotoAlbum Pro :
1 – از قطع بودن اتصال سیستم به اینترنت مطمئن شوید و تا پایان مراحل زیر به اینترنت متصل نشوید.
2 – به نصب نرم افزار بپردازید.
3 – بعد از پایان مراحل نصب نرم افزار آنرا اجرا نکنید و سیستم را رستارت نمایید.
4 – بعد از بالا آمدن سیستم بدون آنکه نرم افزار را اجرا کنید وارد پوشه ی FotoAlbum.Pro.v7.0.7.3.Patch شوید و فایل fotoalbum.pro.v7.0.7.3-patch.exe?5236512 را در محل نصب برنامه کپی نمایید.
5 – پس از آنکه فایل fotoalbum.pro.v7.0.7.3-patch.exe?5236512 را کپی کردید آنرا اجرا کنید. (در ویندوز 8 و 7 ابتدا بر روی فایل Patch.exe?5236512 کلیک راست کنید و سپس گزینه Run as administrator را انتخاب نمایید)
6 – در پنجره ی ظاهر شده بر روی دکمه Patch کلیک کنید و منتظر بمانید تا مراحل رجیستر به پایان برسد و سپس پنجره را ببندید.
7 – همچنان نرم افزار را اجرا نکنید و اینبار فایل Serial.txt را اجرا نمایید.
8 – پس از اینکار پنجره ی Serial را نبندید و نرم افزار را اجرا نمایید.
9 – وارد قسمت رجیستر نرم افزار شوید و کد موجود در پنجره ی Serial را در کادر سریال نرم افزار کپی کنید. (میتوانید از کلیدهای ترکیبی Ctrl+C برای Copy و Ctrl+V برای Paste استفاده کنید)
10 – نرم افزار با موفقیت رجیستر شد. همچنین به این نکته توجه داشته باشید که بعد از کرک نرم افزار هرگز نباید آنرا اپدیت کنید.

پسورد فایل :
کپی