آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » آموزش زبان » آموزش ۴۰۰۰ کلمه اساسی زبان انگلیسی به صورت صوتی - essential english words

آموزش ۴۰۰۰ کلمه اساسی زبان انگلیسی به صورت صوتی - essential english words

یکی از مشکلات عمده دانش آموزان زبان انگلیسی، دایره لغات است. آنها توانایی استفاده از گرامر را دارند. قدرت مکالمه و شنیداری را به طور کامل کسب نموده اند، اما در هنگام استفاده از لغات، حس می کنند که از دایره لغات محدودی برای نگارش و یا صحبت کردن دارند. از طرفی، همواره بسیاری لغات جدید برای یادگیری در زبان انگلیسی وجود دارد. اما آیا دانستن همه آن لغات به شما کمک می کند و آیا امکان پذیر است؟

مجموعه چهارهزار لغت اصلی زبان انگلیسی در واقع نمونه صوتی از مجموعه ای از ۶ جلد کتاب آموزش زبان انگلیسی است. این مجموعه برای لغاتی که بیشترین استفاده را در زبان انگلیسی دارند طراحی شده است. لغاتی که جدای از آسانی یا سختی، در زندگی روزمره بسیار به کار می روند. لغات مجموعه محدودیتی ندارند و هم در زبان نوشتار و هم در زبان گفتار استفاده می شوند. بنابراین دانستن این مجموعه ۴۰۰۰ لغت، شما را به مرحله جدیدی از یادگیری زبان انگلیسی هدایت میکند.

هر درس از مجموعه، ۲۰ لغت جدید را به صورت صوتی آموزش می دهد. لغات در مثالهای گوناگون مورد استفاده قرار میگیرند تا محل درست استفاده از آنها را یاد گرفته و نحوه صحیح استفاده را بدانید.از این مجموعه می توانید در گوشی موبایل خود و یا در خودرو استفاده کنید و به طور همزمان کلیه مهارت های انگلیسی خود را افزایش دهید.

پسورد فایل :
کپی