آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » بهینه ساز » دانلود پاکسازی و بهینه سازی کامپیوتر CleanMyPC 1.12.2.2178

پاکسازی و بهینه سازی کامپیوتر با نرم افزار CleanMyPC 1.5.5

 

CleanMyPC نرم افزاری برای پاک سازی کامپیوترها از فایل های اضافه و غیر ضروری می باشد. در عین قدرت بالا در بهینه سازی ویندوز و پاک سازی تمامی بخش های آن، استفاده از آن بسیار ساده می باشد.

MacPaw CleanMyPC نرم افزاری مناسب برای پاک سازی ویندوز می باشد. این اپلیکیشن مجموعه ای از ابزار کاربردی را در اختیار شما می گذارد. می توانید چندین گیگ از فایل های نامطلوب را از روی کامپیوترتان پاک کنید و فضای قابل توجهی آزاد کنید. این اپلیکیشن دارای قابلیت secure erase نیز هست که با کمک آن می توانید فایل های خود را به شکلی پاک کنید که قابل بازیابی نباشند. می توانید با ویژگی complete uninstall نرم افزار ها و بازی های نصب شده روی سیستمتان را به شکا کامل حذف کنید. این نرم افزار قادر به تعمیر کردن رجیستری ویندوز شما، گجت ها و ... می باشد.

MacPaw CleanMyPC سیستم شما را اسکن می کند و فایل هایی که می توان آن ها را به شکل ایمن حذف کرد شناسایی می کند. چهار دسته از فایل ها وجود دارد: Caches & Logs, Help Files, Extra Languages و Trash & Junk. با پاک کردن اینگونه از فایل ها می توانید حجم قابل تجهی از سیستمتان را آزاد کنید. علاوه بر پاک سازی اینگونه از فایل های نامطلوب، ابزار کاربردی دیگری را نیز در برنامه می یابید که با آن ها می توانید سیستم خود را بهینه سازی کنید. به عنوان مثال این اپلیکیشن قادر به پاک سازی رجیستری شما از رجیستری های غیر کاربردی است. MacPaw CleanMyPC سطل زباله سیستم شما هم اسکن می کند.


دانلود CleanMyPC

✅ نام نرم افزار CleanMyPC ❤️ تعداد دانلود 29430
⭐نسخه نرم افزار 1.12.2.2178 🔥 هزینه دانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم   ویندوز 7 به بالا 🔆 حجم فایل 25 مگابایت

امکانات نرم افزار CleanMyPC


- CleanMyPC مکانیسم های معمول مراقبت و نگهداری از کامپیوتر را اجرا کرده و به صورت مداوم به بررسی سیستم، تعمیر و اسکن آن می پردازد تا اطمینان حاصل شود که کامپیوتر شما در بهترین شکل ممکن، پاک و بدون وجود فایل های غیر ضروری نگه داری می شود.
- مشکلات رجیستری، باقی مانده نرم افزارهای حذف شده، ابزارک های اضافی و بخش های پراکنده روی سیستم می توانند به شدت روی کارآیی سیستم تاثیر منفی گذشته و آن را کند کنند. CleanMyPC می داند که چطور به صورت کاملا ایمن تمامی این مشکلات را پاک سازی ، تعمیر یا غیر فعال کند تا سرعت اجرای کامپیوتر شما را افزایش دهد.

- هر کسی می داند که یک ویندوز تازه نصب شده دارای سرعت مشخصا بالاتری است، اما زمانی که نرم افزارهای بیشتری روی آن نصب می کنید و به صورت روزانه از آن استفاده می کنید، هر روز از سرعت اولیه آن کاسته می شود. CleanMyPC می تواند فایل های Cache ، فایل های Log ، فایل های Help، زبان های اضافی و دیگر مشکلاتی که باعث کند شدن سیستم شما در طولاتی مدت می شوند را تشخیص داده و پاک سازی کند.
- با استفاده از قابلیت "حذف ایمن" این نرم افزار می توانید فایل ها را برای همیشه از روی سیستم خود پاک کنید.
- ابزار " حذف کامل نرم افزار" به شما در حذف نرم افزارها بدون باقی گذاشتن رد پا و فایل های اضافی کمک می کند.

ویژگی های نرم افزار MacPaw CleanMyPC :


- حذف کردن دائمی فایل ها

- پاک سازی فایل های نامطلوب

- بهینه سازی رجیستری ویندوز

- پاک کردن کامل نرم افزار ها و بازی ها

- شناسایی فایل های log

- خالی کردن هارد از فایل های غیر کاربردی

- رابط کاربری مناسب و دوستانه

پسورد فایل :
کپی