آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » مدیریت PDF » دانلود نرم افزار soft Xpansion Perfect PDF Premium 11.1 برنامه مدیریت فایل های pdf برای ویندوز

دانلود soft Xpansion برای ویندوز

soft Xpansion Perfect PDF Premium نرم افزاری برای ساخت فایل های پی دی اف می باشد. این اپلیکیشن با نرم افزار های آفیس و اوپن آفیس همگام سازی می شود و کار ساخت فایل های پی دی اف را راحت تر از قبل می کند. با این اپلیکیشن می توانید چند فایل pdf را با یک دیگر ترکیب کنید، یا یک فایل pdf بزرگ را به چند قسمت کوچکتر تقسیم کنید. کارهای مختلف پرینت کردن یک pdf را می توانید با کلیک های کمتری انجام دهید. این اپلیکیشن قادر به تبدیل کردن text, RTF, XPS و فایل های تصویری به pdf می باشد. این اپلیکیشن قادر به ساخت فایل های pdf جدید نیز هست.

از PDF/A-1, PDF/A-2, PDF/A-3 پشتیبانی می شود. در soft Xpansion Perfect PDF Premium می توانید متن های دلخواه خود را جایگزین کنید، یا دو فایل pdf را با یک دیگر مقایسه کنید. امکان اضافه کردن متن جدید، تصاویر، یا فرم های هندسی به فایل pdf وجود دارد. می توانید از قالب های از پیش تعیین شده استفاده کنید، یا قالب های دلخواه خود را ایجاد کنید. این اپلیکیشن قادر به تبدیل کردن گروهی فایل ها می باشد. امکان طراحی کتاب های دیجیتالی وجود دارد. تغییر دادن ساختار pdf امکان پذیر می باشد. می توانید محتوای صفحات را برش بزنید و صفحات نامطلوب را حذف کنید.

ویژگی های نرم افزار soft Xpansion Perfect PDF Premium


- تبدیل کردن گروهی فایل ها

- استخراج متن و تصویر

- تبدیل کردن pdf به PDF/A-1 PDF/A-2, PDF/A-3

- استفاده از قالب های از پیش تعریف شده

- تغییر دادن ساختار فایل های pdf

- تقسیم کردن یک فایل pdf به فایل های کوچکتر

- حذف صفحات نامطلوب

- ایجاد کتاب دیجیتالی از صفحات اسکن شده

تصاویری از محیط نرم افزار soft Xpansion Perfect PDF Premium :

دانلود soft Xpansion برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی