آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » مدیریت PDF » دانلود نرم افزار PDFArea PDF Encrypt 6.5 برنامه رمزگذاری فایل های پی دی اف برای ویندوز

دانلود PDFArea PDF Encrypt برای ویندوز

PDFArea PDF Encrypt نرم افزاری سریع، و آسان برای رمزگذاری فایل های pdf می باشد. این اپلیکیشن از الگوریتم های رمزگذاری 40-bit RC4, 128-bit RC4, 128-bit AES و 256-bit AES Encryption پشتیبانی می کند. می توانید پسورد دلخواه خود را برای رمزگذاری فایل ها تنظیم کنید. حتی دسترسی های کاربر به فایل پی دی اف نیز قابل شخصی سازی می باشد. به عنوان مثال می توانید جلوی پرینت کردن، کپی کردن و ... را بگیرید تا از فایل های pdf خود محافظت کنید. زمانی که فایل خود را رمزگذاری می کنید، هیچ کس بجز کاربردی که رمز عبور را می داند قادر به باز کردن فایل pdf نیست. تنها او پسورد درست را می داند. این اپلیکیشن به هیچ درایو خاصی از سیستم شما وابسته نیست و در عین حال، درایوی را نیز روی سیستمتان نصب نمی کند. می توانید رمز عبور و نام کاربری دلخواه خود را تنظیم کنید.

PDFArea PDF Encrypt می تواند جلوی دسترسی استخراج محتوا، تغییر پیدا کردن محتوا، ویرایش و ... را نیز بگیرد. می توانید فایل های pdf خود را بکشید و درون محیط این برنامه بیاندازید. نیازی به نصب کردن adobe acrobat ندارید. این برنامه به شکل کاملا مستقل عمل می کند و نیازی به نرم افزار های جانبی ندارد. می توانید به شکل گروهی فایل هایتان را رمزگذاری کنید.

ویژگی های نرم افزار PDFArea PDF Encrypt :


- عدم نیاز به نرم افزار های جانبی

- تنظیم کردن دسترسی های پی دی اف

- پشتیبانی از الگوریتم های مختلف

- تنظیم کردن رمز عبور دلخواه

- پشتیبانی از دو رمز عبور مختلف

- تبدیل کردن فایل های به شکل گروهی

- کم حجم و سبک

تصاویری از محیط نرم افزار PDFArea PDF Encrypt :

دانلود PDFArea PDF Encrypt برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی