آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » قفل گذار » دانلود AxCrypt Premium / Business 2.1.1633 برنامه رمزگذاری روی فایل ها و فولدرهای ویندوز

دانلود AxCrypt برای ویندوز

AxCrypt نرم افزاری قدرتمند می باشد که از الگوریتم AES با کلید های 128 بیتی استفاده می کند و با ویندوز اکسپلورر شما همگام سازی می شود. با این اپلیکیشن می توانید به راحتی انواع فایل ها و فولدرها را رمزگذاری کنید و آن ها را امن نگه دارید. این اپلیکینش از رمزگذاری 256 بیتی نیز پشتیبانی می کند که امن تر است. می توانید فایل های خود را ابتدا رمزگذاری کنید و سپس در فضاهای ابری بارگذاری کنید تا هیچ کس حتی سرور های ابری به اطلاعات شما دسترسی نداشته باشند. این نرم افزار به زبان های زنده مختلف دنیا از جمله انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ایتلایی، پرتقالی، اسپانیایی، ترکی، روسی و ... ترجمه شده است. با این اپلیکیشن می توانید فایل های رمزگذاری شده را به راحتی باز کنید.

البته باید رمز اینگونه فایل ها را بدانید در غیر این صورت امکان باز کردن آن ها را نخواهید داشت. این اپلیکیشن امکان مدیریت پسوردها را نیز برای شما به وجود می آورد. AxCrypt ابزار قدرتمندی است که برای پلتفرم های مختلف توسعه داده شده است و امکان باز کردن انواع فایل های رمزگذاری شده را برای شما به وجود می آورد. AxCrypt حجم کمی دارد و کار کردن با آن آسان می باشد. این اپلیکیشن با ویندوز ویستا به بعد سازگار است و نیاز به .NET 4.5 یا بالاتر برای رمزگذاری فایل ها دارد.


دانلود AxCrypt

✅ نام نرم افزارAxCrypt❤️ تعداد دانلود1092
⭐نسخه نرم افزار2.1.1633🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 به بالا🔆 حجم فایل11 مگابایت

ویژگی های نرم افزار AxCrypt


- استفاده از الگوریتم aes برای رمزگذاری فایل ها

- برداشتن رمز از روی فایل ها

- استفاده از پسورد دلخواه

- مدیریت کردن رمز های عبور

- پشتیبانی از رمزگذاری 256 و 128 بیتی

- رمزگذاری کل فولدرهای انتخابی

- حجم کم نسبت به سایر اپلیکیشن ها

- قابل استفاده برای عموم کاربران

تصاویری از محیط نرم افزار AxCrypt :

دانلود AxCrypt برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی