آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » بازیابی اطلاعات » دانلود و نصب 6.7 Hetman Photo Recovery نرم افزار ایده آل برای بازیابی تصاویر

نرم افزار ایده آل برای بازیابی تصاویر Hetman Photo Recovery 4.1

دنبال ابزاری باری بازیابی عکس های حذف شده خود هستید ؟ فلش دیسک شما خراب شما و قادر به دسترسی به اطلاعات ان ندارید ؟ می خواهید عکس های مموری کارت خود را برگردانید ؟ هارد دیسک شما پر از عکس بود ولی ناگهانی فرمتشان کردید ؟ Hetman Photo Recovery  در خدمت شماست تا عکسهای شما را از هر ابزاری بازگرداند.

Hetman Photo Recovery قادر به بازیابی عکس از تقریبا تمامی ابزارهای ذخیره سازی نظیر هارد دیسک ،بازیابی از درایوهای USB ، یا از کارت های حافظه فرمت شده، خراب شده و یا غیر قابل دسترس می باشد البته از آن مهمتر این ابزار قابلیت بازیابی تصاویر حذف شده از گوشی و تبلت ها ، همچنین از دوربین های دیجیتال عکاسی را داراست.

سازنده کار با این نرم افزار را به 1 ، 2 ، 3 تعبیر کرده است یعنی شما درایو مورد نظرتان که می خواهید بازیابی کنید را انتخاب می کنید ، روی دکمه اسکن کلیک می کنید و نرم افزار فایل ها را بازیابی می کند ! به همین سادگی شما می توانید از این ابزار استفاده کنید.


دانلود Hetman Photo Recovery

✅ نام نرم افزار Hetman Photo Recovery ❤️ تعداد دانلود 24929
⭐نسخه نرم افزار 6.7 🔥 هزینه دانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم   ویندوز 7 به بالا 🔆 حجم فایل 15 مگابایت

قابلیت های Hetman Photo Recovery

 

- شروع کار آسان ، رابط کاربری غنی ولی آسان و بازیابی سریع تصاویر

- توسط این ابزار شما قادر به بازیابی طیف وسیعی از فرمت های حذف شده خود نظیر JPEG, PSD, TIFF, PNG, BMP, GIF می باشید همچنینی فرمت های عکس دوربین های دیجیتال نظیر CR2, CRW, RAW, TIFF, TIF, NEF, PEF, X3F و بسیاری از فرمت های RAW را بازیابی می کند.

- بازیابی تصاویر از هر نوع دستگاه ذخیره سازی : دوربین های دیجیتال، تلفن های هوشمند، تبلت ، هارد اکسترنال ، مموری کگارت ها ، فلش دیسک ها و ...را می توانید با این ابزار بازیابی کنید.

- بازیابی اطلاعات در سه مرحله

- حفظ نکات ایمنی در طول بازیابی

- الگوریتم قدرتمند برای بازیابی تصاویر

- پیش نمایش تصاویر قبل از بازیابی آن

- پشتیبانی از تمام نسخه های FAT و NTFS پشتیبانی می کند. همچنینی ابزار در تمام نسخه های ویندوز نظیر ویندوز XP / 2003 و ویندوز سرور 2008 / ویندوز ویستا / ویندوز 7 / ویندوز 8 و ویندوز 10 ، 32 یا 64 بیتی قابلیت نصب دارد.

 

پسورد فایل :
کپی