آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » ابزارهای مفید » دانلود VovSoft Print Multiple Web Pages 2.8 پرینت گرفتن از صفحات وب برای ویندوز

دانلود Print Multiple Web Pages برای ویندوز

Print Multiple Web Pages با استفاده از این برنامه می توانید به شکل گروهی از فایل های html یا وب سایت ها پرینت تهیه کنید. این نرم افزار در زمان شما صرفه جویی می کند. اگر در سایتی آموزشی به سر می برید و می خواهید اطلاعات آن را در قالب آفلاین و حتی چاپی داشته باشید، Print Multiple Web Pages یکی از بهترین برنامه هایی است که در این زمینه به شما کمک می کند. امکان اضافه کردن تعداد دلخواهی از فایل های html یا لینک به صفحات وب در این برنامه وجود دارد. کافیست لیست دلخواه خود را به وجود بیاورید و باقی کارها را به برنامه بسپارید تا به شکل خودکار برای شما انجام شود. بعد از زدن بر روی print all این برنامه تمام اطلاعات شما را به چاپگر پیشفرض سیستمتان ارسال می کند.

Print Multiple Web Pages از موتور جست و جوی اینترنت اکسپلورر برای پیش نمایش اطلاعات و پرینت گرفتن آن ها استفاده می کند. برای اضافه کردن فایل های html کافسیت گزینه add local html file را انتخاب کنید. اگر لینک صفحات را در اختیار دارید می توانید گزینه add url adress را انتخاب کنید تا لینک هایی که می خواهید از آن ها پرینت گرفته شود را به برنامه اضافه نمایید. این اپلیکیشن بسیار کم حجم می باشد و کار کردن با آن نسبت به اپلیکیشن های مشابه آسان تر می باشد.


دانلود VovSoft Print Multiple Web Pages

✅ نام نرم افزارVovSoft Print Multiple Web Pages❤️ تعداد دانلود428
⭐نسخه نرم افزار2.8🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 به بالا🔆 حجم فایل2 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Print Multiple Web Pages


- کم حجم و سبک

- رابط کاربری بسیار آسان

- امکان پرینت گرفتن از صفحات وب

- اضافه کردن مجموعه لینک های دلخواه به برنامه

- پرینت گرفتن دست جمعی از لینک های اضافه شده

- استفاده از موتور اینترنت اکسپلورر برای ذخیره کردن داده ها

- سرعت بالا در جمع آوری اطلاعات (وابسته به سرعت اینترنت)

- ارسال اطلاعات به پرینتر پیش فرض سیستم

- نمایشی از پیش نمایش چاپ

تصاویری از محیط نرم افزار Print Multiple Web Pages :


دانلود Print Multiple Web Pages برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی