آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » ابزارهای مفید » دانلود VovSoft Copy Files Into Multiple Folders 6.9 کپی کردن فایل ها در چند فولدر به شکل همزمان

دانلود VovSoft Copy Files Into Multiple Folders برای ویندوز

VovSoft Copy Files Into Multiple Folders با این اپلیکیشن می توانید یک یا چند فایل را به چند فولدر در مکان های مختلف به شکل همزمان کپی کنید. این نرم افزار حجم کمی دارد و کار کردن با آن آسان می باشد. اگر تعداد زیادی از فایل ها را می خواهید در مکان های مختلف کپی کنید، استفاده از روش معمول ویندوز می تواند بسیار خسته کننده و وقت گیر باشد. این برنامه شما را از کپی کردن جداگانه هر فایل در فولدر دلخواه، معاف می کند و این امکان را به وجود می آورد که تعداد زیادی از فایل ها را در فولدر های دلخواه خود کپی کنید. این نرم افزار با سرعت بالایی داده های شما را کپی می کند. البته نوع هاردی که در سیستمتان وجود دارد نیز نقش مهمی در سرعت کپی کردن فایل ها دارد و در صورتی که از هاردهای ssd استفاده می کنید می توانید انتظار سرعت بسیار بالایی در کپی کردن داده ها داشته باشید.

این نرم افزار به کار عکس برداران که با حجم زیادی از تصاویر سر و کار دارند نیز می آید. می توانید فایل های دلخواه خود را با کشیدن آن ها و انداختن آن ها در برنامه به لیست اضافه کنید. فایل هایی که در لیست قرار گرفته اند به فولدرهایی که انتخاب کرده اید کپی می شوند. دو لیست وجود دارد، یک لیست برای فایل ها که قرار است کپی شوند، و یک لیست برای مقصد آن ها.


دانلود VovSoft Copy Files Into Multiple Folders

✅ نام نرم افزارVovSoft Copy Files Into Multiple Folders❤️ تعداد دانلود701
⭐نسخه نرم افزار6.9🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 به بالا🔆 حجم فایل4 مگابایت

ویژگی های نرم افزار VovSoft Copy Files Into Multiple Folders


- کم حجم و سبک

- سرعت بالا در کپی کردن داده ها

- رابط کاربری سر راست

- پشتیبانی از drag & drop کردن فایل ها

- کپی کردن فایل ها به چند فولدر

- امکان overwrite کردن فایل های موجود

- امکان ایجاد لیستی از فایل ها برای کپی کردن

- پشتیبانی از انواع هاردها

- امکان skip کردن فایل های موجود

تصاویری از محیط نرم افزار VovSoft Copy Files Into Multiple Folders :


دانلود VovSoft Copy Files Into Multiple Folders برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی