آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » گوناگون » ابزارهای مفید » دانلود Stellar Toolkit for File Repair 2.2 تعمیر فایل های اکسل ، ورد و پاورپوینت

دانلود Stellar Toolkit for File Repair برای ویندوز

Stellar Toolkit for File Repair نرم افزاری همه کاره برای تعمیر فایل های آفیس است که تمامی مشکلات موجود در فایل های آفیس را با سرعت بالایی برطرف می کند. با این اپلیکیشن می توانید فایل های word, excel و powerpoint را به راحتی به حالت اول برگردانید. احتمالا شما نیز با ارور corrupt شدن فایل ها مواجه شده اید. این برنامه راهی مناسب پیش روی شما می گذارد که به راحتی این مشکل را برطرف کنید. این نرم افزار هم از فرمت doc پشتیبانی می کند هم docx. علاوه بر این می توانید فایل های اکسل با فرمت های xls و xlsx را بازسازی کنید. فایل های پاورپوینت با فرمت های ppt, pptx و pptm پشتیبانی می شوند و تمامی اشیاء موجود در آن ها به حالت اول بر می گردد.

با این نرم افزار می توانید تمامی جزئیات را استخراج کنید. Stellar Toolkit for File Repair متن، تصاویر، هدر و فوتر و ... را باز می گرداند. این اپلیکیشن قادر است هر چیز قابل بازگشتی را به حالت اول بازگرداند. از ورژن های بسیار قدیمی آفیس نیز پشتیبانی می شود و می توانید فایل های ساخته شده توسط آفیس 2000 به بعد را به راحتی تعمیر نمایید. Stellar Toolkit for File Repair قادر به برگرداندن فرمول های موجود در فایل های اکسل نیز می باشد و حتی نمودارها با سرعت بالایی بازیابی می شوند. دانلود iSunshare Word Repair Genius و دانلود iSunshare Excel Repair Genius از سایر برنامه های مرتبط می باشند.


دانلود Stellar Toolkit for File Repair

✅ نام نرم افزارStellar Toolkit for File Repair❤️ تعداد دانلود325
⭐نسخه نرم افزار2.2🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 به بالا🔆 حجم فایل40 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Stellar Toolkit for File Repair


- بازیابی چندین فایل اکسل

- رابط کاربری ساده

- بازیابی اطلاعات فایل های پاورپوینت

- پشتیبانی از فایل های قدیمی

- سالم سازی فایل های corrupt شده

- پشتیبانی از فرمت های متنوع

- بازیابی تمامی اشیاء

تصاویری از محیط نرم افزار Stellar Toolkit for File Repair :


دانلود Stellar Toolkit for File Repair برای ویندوز


لیست دانلود سیستم مورد نیاز

ویندوز 11, 10, 8.1, 8, 7

پسورد فایل :
کپی