آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » اینترنت » مدیریت دانلود » دانلود 4.5.21 Otixo: Multi-Cloud File Manager مدیریت فضای ابری اوتیکسو برای اندروید

دانلود Otixo برای اندروید

Otixo: Multi-Cloud File Manager نرم افزاری مناسب برای مدیریت فضاهای ابری می باشد. با این اپلیکیشن می توانید بیش از 30 سرویس ابری را مدیریت کنید. اگر عکس ها و فایل های شما بین فضاهای ابری مختلفی تقسیم شده است، راه ساده ای برای یکپارچه کردن آن ها در اختیار خواهید داشت. کافیست از این برنامه استفاده کنید تا تمام آن ها را یک جا تحت کنترل خود داشته باشید. این نرم افزار از فضاهایی نظیر Google Drive, Box, Dropbox, OneDrive, S3, FTP و بسیاری دیگر پشتیبانی می کند. با Otixo: Multi-Cloud File Manager می توانید عکس های دلخواهتان را به فضای ابری انتقال دهید. از انواع فایل ها با فرمت های مختلف پشتیبانی می شود. می توانید فایل های دلخواه خود را در تمام سرویس های متصل شده جست و جو کنید. امکان انتقال فایل ها، بین دو فضای ابری وجود دارد.

توجه داشته باشید که برای استفاده از این اپلیکیشن، باید وارد اکانت هایتان در فضاهای ابری مختلف شوید. Otixo: Multi-Cloud File Manager بیش از ده هزار کاربر دارد و با تبلت ها نیز سازگار است. فضاهای ابری با آیکون هایشان در برنامه نشان داده می شوند و می توانید به راحتی اکانت دلخواهتان را متصل کنید. این نرم افزار روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های نرم افزار Otixo: Multi-Cloud File Manager


- پشتیبانی از بیش از 30 فضای ابری

- انتقال فایل ها بین فضاهای ابری

- رابط کاربری ساده

- دارای بیش از ده هزار کاربر

- آپلود کردن عکس ها روی فضای ابری

- سازگار با تبلت ها و انواع اسمارتفون ها

- وصل کردن ساده اکانت ها

- پوشش دراپ باکس، گوگل درایو و ...

- مناسب برای فایل های حجیم

- یک پارچه کردن داده های موجود در فضاهای ابری

تصاویری از محیط نرم افزار Otixo: Multi-Cloud File Manager :


دانلود Otixo برای اندروید  دانلود Otixo برای اندروید  دانلود Otixo برای اندروید


پسورد فایل :
کپی