آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » اینترنت » ابزار اینترنت » دانلود فایل های صوتی از استریم های آنلاین Audials Tunebite Premium 2019.0.2600.0

دانلود Audials Tunebite Premium برای ویندوز

Audials Tunebite Premium اپلیکیشن فوق العاده ای است که با آن می توانید فایل های mp3 خود را به شکل رایگان و با کیفیت بالا از استریم های مختلف دانلود کنید و از آن ها به شکل آفلاین استفاده نمایید. هیچ نرم افزاری به سرعت بالای این برنامه نمی رسد. Audials Tunebite Premium قادر است spotify را دوبار همزمان باز کند و در هر session با 5 برابر سرعت معمولی به دانلود کردن بپردازد. تمامی استریم های آنلاین از جمله Spotify, Deezer, iTunes, Napster و بسیاری دیگر تحت پوشش این برنامه هستند. بهترین متد های ضبط صدا در این اپلیکیشن موجود می باشد.

شما می توانید فایل های موسیقی خود را در فرمت هایی مانند MP3, AAC یا WMA ذخیره سازی کنید. دقت این اپلیکیشن در حد میلی ثانیه بوده و هیچ داده ای از بین نخواهد رفت. بیشترین کیفیت در ضبط صدا تضمین می شود، هیچ افت کیفیتی را نمی توانید تشحیص دهید. ایجاد کردن کتاب خانه های صوتی با کمک این برنامه با سرعت بالایی صورت می پذیرد. استریم های آنلاین دیگری همچون Netflix, Amazon, Hulu, YouTube, CNN, BBC نیز توسط این برنامه پشتیبانی می شوند. Audials Tunebite Premium نامی مناسب به هر کدام از ویدیو ها میدهد.


ویژگی های نرم افزار Audials Tunebite Premium :


- سازگار با 100 تلویزیون آنلاین

- امکان دانلود از استریم های معروف جهان

- ضبط کردن فایل های صوتی بدون افت کیفیت

- ذخیره سازی بدون توقف

- سرعت بسیار بالا در عملیات دانلود

- بهینه سازی شده برای spotify

- مدیریت فایل های مدیا در فضای ابری

- پشتیبانی از Netflix, Amazon, Hulu, YouTube, CNN, BBC


تصاویری از نرم افزار Audials Tunebite Premium :


دانلود Audials Tunebite Premium برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی