آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » اینترنت » ابزار اینترنت » دانلود نرم افزار TunePat Netflix Video Downloader 1.8.7 برنامه دانلود از نتفلکیس برای ویندوز

دانلود TunePat Netflix برای ویندوز

TunePat Netflix Video Downloader  یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما برای مشاهده برنامه های تلویزیونی در netflix می باشد. می توانید محدودیت های netflix را به راحتی دور بزنید و به راحتی ویدیوهای دلخواه خود را دانلود کنید و در گوشی ها، تبلت ها و ... مشاهده کنید. این نرم افزار از دانلود ویدیوهای HD نیز پشتیبانی می کند. می توانید ویدیوها را با کیفیت اورجینالشان دانلود کنید و از آن ها لذت ببرید. از 240P تا 1080P پشتیبانی می شود. در این برنامه می توانید کیفیت ویدیوی دانلودی را بسته به نیاز خود تعیین کنید. TunePat Netflix Video Downloader قادر به دانلود زیرنویس ها و دوبله های مختلف نیز هست.
کار کردن با این برنامه آسان می باشد. با استفاده از این اپلیکیشن می توانید ویدیوها را سریع تر و راحت تر دانلود کنید. برای استفاده از این نرم افزار تنها کاری که لازم است انجام دهید انداختن لینک دلخواه خود از netflix درون محیط این برنامه، و زدن بر روی کلید download است. باقی کارها را برنامه برای شما انجام خواهد داد. TunePat Netflix Video Downloader نسبتا کم حجم بوده و فضای زیادی از سیستم شما را اشغال نخواهد کرد. می توانید محدودیت های اکانت های رایگان را دور بزنید و به راحتی از امکانات پرمیوم لذت ببرید. همچنین می توانید نرم افزار دانلود از نتفلیکس در کامپیوتر استفاده کنید یا برای دانلود نتفلیکس کلیک کنید.

دانلود TunePat Netflix Video Downloader

✅ نام نرم افزارTunePat Netflix Video Downloader❤️ تعداد دانلود3888
⭐نسخه نرم افزار1.8.7🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 به بالا🔆 حجم فایل109 مگابایت

ویژگی های نرم افزار TunePat Netflix Video Downloader


- دانلود سریع ویدیوها

- دانلود فایل با اضافه کردن لینک از netflix

- عدم محدودیت های اکانت های رایگان

- پشتیبانی از کیفیت های مختلف ویدویی

- مشاهده ویدیوها با کیفیت اورجینال

- ذخیره سازی ویدیوها و استفاده از آن ها به شکل آفلاین

- کم حجم و سبک

- امکان دانلود زیرنویس و ترک های صوتی

تصاویری از محیط نرم افزار TunePat Netflix Video Downloader :

دانلود TunePat Netflix برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی