آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » اینترنت » ابزار اینترنت » دانلود Musify 3.5.4 برنامه دانلود و تبدیل آهنگ های یوتیوب , اینستاگرام و اسپاتیفای

دانلود Musify برای ویندوز

Musify یک مبدل موزیک یوتوب می باشد که با آن می توانید از بیش از 1000 وب سایت اشتراک گذاری، موزیک دانلود کنید و به آن ها به شکل آفلاین گوش دهید. این نرم افزار از وب سایت های محبوبی مثل YouTube, Spotify, SoundCloud, Facebook, Instragram و بسیاری دیگر پشتیبانی می کند. موزیک های شما بعد از دانلود دچار افت کیفیت نمی شوند، سرعت دانلود شما بالا خواهد بود. این نرم افزار قادر به استخراج صدا از ویدیوهای یوتیوب می باشد. می توانید به شکل گروهی فایل هایتان را به mp3 تبدیل کنید. این نرم افزار متاداده فایل هایی که دانلود کرده اید را نگه می دارد تا راحت تر بتوانید موزیک هایتان را مرتب نگه دارید. Musify هیچ محدودیتی پیش روی شما نمی گذارد. می توانید ویدیوهای تکی یا پلی لیست ها را روی سیستمتان دانلود کنید.

این نرم افزار از فرمت هایی نظیر mp3, m4a, wav برای فایل های صوتی پشتیبانی می کند که با اسمارتفون ها نیز سازگار هستند. نیازی نیست وارد اکانت spotify تان شوید یا حساب پرمیوم آن را خریداری کنید. این نرم افزار قادر است بر اساس لینک هایی که به آن می دهید، موسیقی های دلخواه شما را دانلود کند و با فرمتی مناسب آن ها را ارائه کند. Musify یکی از بهترین دانلودر های پلی لیست می باشد که با آن می توان کل پلی لیست دانلود شده را به فرمت دلخواه تبدیل کرد. تبدیل کردن گروهی فایل ها، دانلود خودکار لیریک موسیقی ها، نگه داشتن تگ های ID3 و ... از جمله ویژگی های این نرم افزار هستند.


دانلود Musify

✅ نام نرم افزارMusify❤️ تعداد دانلود1719
⭐نسخه نرم افزار3.5.4🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 به بالا🔆 حجم فایل111 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Musify


- پشتیبانی از بیش از 1000 وب سایت

- نگه داشتن تگ های ID3

- سرعت بالای دانلود فایل ها

- پشتیبانی از انواعف فرمت های ویدویی

- امکان استخراج صدا از فیلم ها

- دانلود کردن موسیقی ها از spotify

- دانلود کردن پلی لیست به شکل کامل

- دانلود کردن فایل با کیفیت دلخواه

- رابط کاربری ساده و سر راست


آموزش کرک و فعال سازی Musify


1 - نرم افزار را نصب کرده ولی باز نکنید.
2 - وارد پوشه Crack همراه فایل دانلودی شوید و محتویات را در مسیر نصب نرم افزار کپی کنید.
- مسیر نصب نرم افزار کجاست ؟ روی آیکون نرم افزار در دسکتاپ کلیک راست کرده و گزینه Open filce loction را کلیک می کنید.

تصاویری از محیط نرم افزار Musify :


دانلود Musify برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی