آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » اینترنت » ابزار اینترنت » دانلود نرم افزار AllmapSoft Google StreetView Images Downloader 4.38 برنامه دانلود تصاویر خیابان ها از گوگل مپ برای ویندوز

دانلود AllmapSoft Google StreetView Images Downloader برای ویندوز

AllmapSoft Google StreetView Images Downloader این ابزار به شما کمک می کند تصاویر جمع آوری شده توسط گوگل مپ از خیابان ها را در کامپیوترتان دانلود کنید. تمام اطلاعات در هارد شما ذخیره سازی می شوند و به شکل آفلاین به آن ها دسترسی خواهید داشت. می توانید عکس ها یدانلود شده را با هر اپلیکیشنی باز کنید و مشاهده کنید. یا آن ها را با یک دیگر ترکیب کنید، و تصویر بزرگ bmp با اپلیکیشن های مرتبط ایجاد کنید. AllmapSoft Google StreetView Images Downloader حجم کمی دارد و می تواند کاربرد های مختلفی داشته باشد. این اپلیکیشن، عکس های موجود در گوگل را با کیفیتی مناسب دانلود می کند. AllmapSoft کمپانی شناخته شده ای در زمینه ساخت ابزار های مرتبط با نقشه ها می باشد.

بسیاری از نرم افزار های این شرکت مانند Universal Maps Downloader به منظور دانلود نقشه های موجود توسعه یافته اند. می توانید AllmapSoft Google StreetView Images Downloader را در کنار سایر محصولات این شرکت استفاده کنید تا نقشه های اختصاصی خود را به وجود آورید. این اپلیکیشن عکس ها را با فرمت رایجی ذخیره سازی می کند که با انواع نرم افزار ها قادر به باز کردن آن ها باشید. یا در صورت نیاز با برنامه نویسی آن ها را فرا بخوانید. دانلود گوگل مپ نیز در سایت در دسترس می باشد.

ویژگی های نرم افزار AllmapSoft Google StreetView Images Downloader


- کم حجم و سبک

- دانلود کردن تصاویر با کیفیت بالا

- گرفتن جدیدترین عکس های موجود

- دانلود سریع تصاویر

- ذخیره سازی تصاویر با فرمتی معمول

- دسترسی به عکس ها به شکل آفلاین

- پوشش تمامی تصاویر موجود در گوگل استریت ویو

تصاویری از محیط نرم افزار AllmapSoft Google StreetView Images Downloader :

دانلود AllmapSoft Google StreetView Images Downloader برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی