آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » اینترنت » مسنجر » دانلود 2.22.8 Fleep - Free Team Messenger مسنجر گروهی فلیپ برای اندروید و کامپیوتر

دانلود Fleep برای اندروید

Fleep - Free Team Messenger مسنجر انعطاف پذیری است که با ایمیل شما همگام سازی می شود و امکان اشتراک گذاری و ذخیره سازی فایل ها را برایتان به وجود می آورد. با استفاده از این برنامه می توانید با هم تیمی های خود ارتباط برقرار کنید. task های دلخواه خود را بسازید و آن ها را به سایر افراد بدهید. در میان گفت و گو ها جست و جو کنید و اطلاعاتی که می خواهید را بیابید. پیام هایی که ارسال کرده اید را ویرایش کنید. به فایل ها و گفت و گوهایتان در هر سیستمی دسترسی داشته باشید. افراد دیگر را به گفت و گو هایتان اضافه کنید. آن ها تا زمانی که این اپلیکیشن را روی سیستمتشان نصب کرده باشند، پیام ها را در قالب ایمیل دریافت می کنند. امکان اشتراک گذاری فایل ها با هر سایزی وجود دارد. همیشه می توانید ببینید که چه کسانی وارد گفت و گو شده اند و تا کجا پیام ها را خوانده اند.

Fleep - Free Team Messenger بیش از 50 هزار کاربر دارد. مشکل سخت افزاری ارسال پیام خالی حل شده است. این اپلیکیشن امتیاز 4.4 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است. فلیپ برای دسکتاپ نیز عرضه شده و با دانلود ورژن ویندوز آن می توانید روی ویندوزتان نیز پیام ها را دریافت کنید. Fleep - Free Team Messenger نسبت به بسیاری از مسنجر ها حجم کمتری دارد و کار کردن با آن آسان می باشد. این نرم افزار را می توانید بر روی اندروید 4.4 به بالا اجرا کنید. دانلود تلگرام کامپیوتر و دانلود واتساپ کامپیوتر از دیگر برنامه های مفید پیام رسان می باشد.

ویژگی های نرم افزار Fleep - Free Team Messenger


- دارای بیش از 50 هزار کاربر

- ارسال پیام ها در قالب ایمیل

- ویرایش کردن پیام ها

- حل شدن مشکل کرش خوردن برنامه

- ارائه شده برای پلتفرم های مختلف

- ساخت task های دلخواه

- مشاهده افرادی که در گفت و گو شرکت کرده اند

- ارسال و ذخیره سازی فایل ها

تصاویری از محیط نرم افزار Fleep - Free Team Messenger :


دانلود Fleep برای اندروید  دانلود Fleep برای اندروید  دانلود Fleep برای اندروید  دانلود Fleep برای اندروید  دانلود Fleep برای اندروید


پسورد فایل :
کپی