آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » اینترنت » ابزار وبمستر » دانلود و نصب Macrium Site Manager 8.1.7888 برنامه مدیریت وب سایت و بک آپ گیری از سرور

دانلود Macrium Site Manager برای ویندوز

Macrium Site Manager نرم افزاری فوق العاده برای ادمین های آی تی می باشد. با این برنامه می توانید گروه کامپیوتر ها و سرورهای موجود در شبکه را پیدا کنید. فایل ها و فولدرهایی که نیاز به پشتیبان گیری دارند را مشخص کنید؛ برنامه های زمانی دلخواه تنظیم کنید، و فایل های بک آپ گرفته شده را مدیریت نمایید. این نرم افزار دارای بخشی پیشرفته برای مدیریت رویداد های مختلف می باشد. رابط کاربری برنامه تحت وب است و به گونه ای طراحی شده است که حتی افراد غیر متخصص نیز بتوانند از آن بدون مشکل استفاده کنند.

Macrium Site Manager داشبرد جدیدی ارائه می کند که نه تنها از نظر ظاهری بهتر از ورژن قبلی اش است، بلکه امکان تغییر سایز دادن و مدیرین کردن آسان را با drag & drop برای کاربران به وجود می آورد. بخش هایی برای هشدار نیز در آن در نظر گرفته شده است که به ادمین کمک می کند تمرکزش را روی نقاط حساس و مهم متمرکز کند. Macrium Site Manager اکنون پیکربندی یک دست و مناسبی را به نمایش می گذارد که از کار کردن با آن لذت خواهید برد. با این برنامه می توانید image file ها را باز نمایید و محتوای آن ها را مشاهده کنید. امکان دانلود هر فایلی از فایل سیستم بدون خروج از برنامه امکان پیر است. این ویژگی برای کاربرانی که تنها نیاز به پشتیبان گیری از چند فایل دارند ارائه شده است.


دانلود Macrium Site Manager

✅ نام نرم افزارMacrium Site Manager❤️ تعداد دانلود368
⭐نسخه نرم افزار8.1.7888🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 به بالا | 64 بیتی🔆 حجم فایل472 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Macrium Site Manager


- ظاهری جدید و مدرن

- مدیریت پشتیبان ها

- داشبردی جدید

- باز کردن فایل های image

- قابل استفاده برای عموم کاربران

- مناسب برای ادمین ها

- مناسب برای مدیریت شبکه های پیچیده


نصب فقط در سیتم های 64 بیتی

تصاویری از محیط نرم افزار Macrium Site Manager :

دانلود Macrium Site Manager برای ویندوز



پسورد فایل :
کپی