آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » صوتی و تصویری » دانلود فیلم خشکسالی و دروغ با کیفیت بالا

دانلود فیلم خشکسالی و دروغ با کیفیت بالا

دانلود قانونی خشکسالی و دروغ
بزودی...

 

خشکسالی و دروغ فیلمی از پدرام علیزاده و بر اساس نمایشنامه خشکسالی دروغ نوشته محمد یعقوبی و ساخت سال 1394 می باشد این فیلم در 7 مهر 1395 در سینماهای ایران اکران شد. خلاصه داستان فیلم این است که امید به همراه همسرش آلا و آرش برادر همسرش در مهمانی حضور دارند احمیده همسر سابق امید با او تماس میگیرد و میگوید که به کمک نیاز دارد. امید هم با او قرار میگذارد و در این میان اتفاقات بعدی داستان رقم میخورد. در اصل میتوان گفت که شک و تردید و دروغ و پنهان کاری دو مرد و دو زن منجر به اتفاقاتی میشود کارگردان کار میگوید: متاسفانه فیلم دچار یکسری سلیقه های شخصی شد و بعضی ها برداشت های عجیبی از ان کردند. که اصلا به ذهن ما خطور نکرده بود ضمن این که این نمایشنامه در دو دولت مختلف بارها اجرا شده بود و متن اه هم منتشر شده بود اما با تمامی مشگلات ما موفق به ساخت ان شدیم.
بازیگران فیلم خشکسالی و دروغ : محمد رضا گلزار ، پگاه اهنگرانی ، علی سرابی ، آیدا کیخانی ، مهدی محرابی ، مارال بنی ادم ، خاطره اسدی

 

خشکسالی و دروغ

 

خشکسالی و دروغ را میتوان یکی از بهترین فیلم های دانست چرا که نویسنده کار با درست قرار دادن سوژه ها و اتفاقات یک فیلم خوب را خلق کرده است در این پست برای شما خشکسالی و دروغ را با سه کیفیت مختلف و دانلود کاملا قانونی آماده دانلود کرده ایم ، بدون شک خرید نسخه قانونی که توسط شرکای تجاری فیلم صورت میگیرد می تواند این فرهنگ را در بین کاربران جا بیندازد که بتوانندد بازیگرانن و کارگردانن را به ادامه کارشان ترغیب کند.


لیست دانلود
 دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید    (4.0/5)
پسورد فایل :
کپی