آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » صوتی و تصویری » دانلود فیلم ایرانی » دانلود فیلم اسرافیل با 4 کیفیت

دانلود فیلم اسرافیل با 4 کیفیت

دانلود فیلم اسرافیل

اسرافیل فیلمی عاشقانه به کارگردانی آیدا پناهنده و تهیه کنندگی مستانه مهاجر و نویسندگی ارسلان امیری است. در فیلم اسرافیل بازیگران نام آشنایی همچون هدیه تهرانی، پژمان بازغی، هدی زین العابدین، مریلا زارعی در این فیلم بازی می کنند. ماجرای فیلم اسرافیل در مورد بیست سال پس از روایت عاشقانه بین ماهی و بهروز است. هرچند که در نهایت عشق آن ها ناکام ماند اما اکنون پس از بیست سال بهروز بازگشته است تا با سارا دختری جوان ازدواج کند. اما با دیدن معشوق قدیمی، عشق بین آن ها دوباره زنده می شود.

این فیلم در تاریخ 25 بهمن 1396 در سینماهای ایران اکران شد و اکنون به در رسانه های اینترنتی در اختیار عموم قرار گرفته است. پسرماهی پس از تصادف سختی که در رانندگی تجربه می کند فوت می کند و در همین بین عشق قدیمی ماهی باز می گردد و ماجرای بین آن ها زنده می شود. فیلم برداری اسرافیل بر عهده مرتضی قیدی بوده و موسیقی های این فیلم توسط مجید پوستی سرپرستی شده است. هدایت فیلم توزیع فیلم را بر عهده گرفته است.

بازیگرانی همچون علی عمرانی، پوریا رحیمی سام، سهلیا رضوی، سودابه جعفرزاده، یوسف صفری بختیاری، مجید پوستی مرتضی قیدی، هایده صفی یاری و ... نیز در این فیلم به چشم می خورند. فروش گیشه این فیلم 609 میلیون تومان بوده است.. این فیلم به عنوان بهرین فیلم از نگاه تماشاگران در دومین جشنواره فیلم شید آمریکا 2017 انتخاب شد.




کاربر گرامی با عرض پوش بخش فیلم و سریال سایت غیر فعال شده است



لیست دانلود
]
  حجم فایل: متفاوت نسبت به کیفیت
   (4.4/5)
پسورد فایل :
کپی