آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.2 Pure Solid Color Wallpaper والپیپرهای تک رنگ برای اندروید

دانلود Pure Solid Color Wallpaper برای اندروید

Pure Solid Color Wallpaper این برنامه مجموعه ای از والپیپرهای جذاب را در اختیار شما می گذارد. والپیپر های این مجموعه رنگ های یکدستی دارند. این والپیپرها به گونه ای طراحی شده اند که بهترین ظاهر را به سیستم شما ببخشند. کیفیت والپیپرهای این برنامه بالاست. این اپلیکیشن به شکل رایگان ارائه شده است. می توانید با یک ضربه والپیپرها را روی گوشیتان اعمال کنید. لیست والپیپرهای مورد علاقه خود را تشکیل دهید. رابط کاربری این برنامه مینیمالیست می باشد و کار کردن با آن بسیار آسان می باشد. والپیپرهای این برنامه هم برای صفحه نمایش اصلی گوشی، و هم برای لاک اسکرین ارزشمند هستند. Pure Solid Color Wallpaper والپیپرهایی با کیفیت HD در اختیار شما قرار می دهد.

امکان استفاده از این اپلیکیشن در حالت آفلاین وجود دارد. تمامی والپیپرهای این مجموعه به شکل دستی انتخاب شده اند و مناسب انواع گوشی ها هستند. می توانید این نرم افزار را روی تبلت خود نصب کنید. والپیپرها دچار افت کیفیت محسوسی نخواهند شد. والپیپرهای این مجموعه، به خصوص آن هایی که رنگ های تیره تری دارند می توانند مصرف باتری شما را به شکل قابل توجهی کاهش دهند. این اپلیکیشن به شکل کامل از هر دو حالت عمودی و افقی گوشی شما پشتیبانی می کند. Pure Solid Color Wallpaper بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجراست. دانلود AMOLED Wallpapers و دانلود نرم افزار ZEDGE Ringtones And Wallpapers از دیگر برنامه های مفید در این زمینه می باشد.

ویژگی های نرم افزار Pure Solid Color Wallpaper :


- والپیپرهای با کیفیت

- شخصی سازی کردن والپیپرها

- اعمال کردن والپیپرها با یک ضربه

- امکان استفاده از برنامه به شکل آفلاین

- استفاده از رنگ های دلخواه

- رابط کاربری جمع و جور

- استفاده برای لاک اسکرین و صفحه نمایش

تصاویری از محیط نرم افزار Pure Solid Color Wallpaper :


دانلود Pure Solid Color Wallpaper برای اندروید  دانلود Pure Solid Color Wallpaper برای اندروید  دانلود Pure Solid Color Wallpaper برای اندروید  دانلود Pure Solid Color Wallpaper برای اندروید  دانلود Pure Solid Color Wallpaper برای اندروید


پسورد فایل :
کپی