آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » رینگتون موبایل » دانلود 2.25 Bird Sounds Ringtones Free آهنگ زنگ پرندگان برای اندروید

دانلود Bird Sounds Ringtones Free برای اندروید

Bird Sounds Ringtones Free آیا دوست دارید صدای پرنده ها را به عنوان آهنگ زنگ گوشیتان انتخاب کنید؟ در این برنامه مجموعه ای از صدای پرندگان گرد آوری شده است که این امکان را بریا شما به وجود می آورد. می توانید صدای گوشیتان را با بهترین رینگتون های موجود اندرویدی جذاب کنید. بهترین صدای پرنده ها در این برنامه جمع شده اند و هر کدام را که بخواهید می توانید دانلود کنید و به عنوان صدای زنگ گوشیتان انتخاب کنید. می توانید از ابزارک این برنامه نیز برای اجرا کردن صدای پرنده ها در هر لحظه ای استفاده کنید. از این صداها برای شگفت زده کردن دوستانتان نیز می توانید استفاده کنید.

Bird Sounds Ringtones Free کاملا رایگان می باشد و نیازی به پرداخت درون برنامه ای ندارد و هر زمان که بخواهید می توانید آن را بروزرسانی کنید. برخی از صداهای موجود در این برنامه خنده دار هستند. صداهای Bird Sounds Ringtones Free محدود به آهنگ زنگ گوشی نیستند و می توانید از آن ها به عنوان آلارم صبح گاهی، صدای اس ام اس، صدای زنگ مخاطبی خاص و ... استفاده کنید. از تایمر برای اجرا کردن صداها استفاده نمایید. Bird Sounds Ringtones Free امتیاز 4.3 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است و می توانید آن را بر روی اندروید 4.1 به بالا اجرا کنید.

ویژگی های نرم افزار Bird Sounds Ringtones Free


- شخصی سازی کردن گوشی با بهترین رینگتون ها

- رابط کاربری دوستانه

- پخش شدن صدا با تایمر

- پخش کردم موسیقی ها با ابزارک برنامه

- استفاده از صداها برای پیامک

- ارائه شده به شکل کاملا رایگان

- دارای صداهای خنده دار

- دارای مجموعه ای نسبتا بزرگ از صداها

- کسب امتیاز 4.3 از 5 در گوگل پلی

تصاویری از محیط نرم افزار Bird Sounds Ringtones Free :


دانلود Bird Sounds Ringtones Free برای اندروید  دانلود Bird Sounds Ringtones Free برای اندروید  دانلود Bird Sounds Ringtones Free برای اندروید  دانلود Bird Sounds Ringtones Free برای اندروید  دانلود Bird Sounds Ringtones Free برای اندروید


پسورد فایل :
کپی