آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » تم موبایل » دانلود Blue Silver Metal Launcher Theme 1.1.4 تم آبی نقره ای برای اندروید

دانلود Blue Silver Metal Launcher برای اندروید

Blue Silver Metal Launcher Theme آیا می خواهید تغییری جذاب در گوشی خود ایجاد کنید و آن را از یک نواختی در بیاورید؟ آیا دسوت دارید گوشی خود را جذاب کنید؟ Blue Silver Metal Launcher Theme دارای مجموعه آیکون هایی نقره ای است که با پس زمینه ای آبی رنگ همراه شده است و ظاهری بی نظیر به سیستم شما می بخشد. کیفیت والپیپر های برنامه HD است و ظاهری زنده در سیستم شما ایجاد می کند. می توانید انتظار فولدرهای مترب شده، افکت های اسلاید، و ویجت های مختلفی داشته باشید.

Blue Silver Metal Launcher Theme گزینه های مختلفی برای شخصی سازی هوم اسکرین در اختیار شما قرار می دهد. موبایل شما محافظت می شود و ایمن نگه داشته می شود. هم چنین گوشیتان سریع تر می شود و مصرف انرژی پایین می آید. این لانچر سه بعدی، جلوه ای هنری و منحصر به فرد در سیستم شما ایجاد می کند. می توانید از والپیپر های شخصی خود استفاده کنید و ظاهر سیستمتان را به شکل دلخواه تغییر دهید. این برنامه با ارائه آیکون هایی نقره ای رنگ؛ حسی متفاوت به سیستم شما می دهد که در دیگر تم ها چنین چیزی دیده نمی شود. این اپلیکیشن امتیاز بالای 4.7 از 5 ار در گوگل پلی دریافت کرده است. Blue Silver Metal Launcher Theme را می توانید بر روی اندروید4 به بالا اجرا کنید.

ویژگی های نرم افزار Blue Silver Metal Launcher Theme


- بسیار کم حجم و سبک

- آیکون های نقره ای رنگ بی نظیر

- پس زمینه های hd با کیفیت بالا

- کاهش دادن مصرف انرژی سیستم

- بالا بردن سرعت موبایل

- آیکون هایی بدون لبه و مدرن

- امکان شخصی سازی امکانت برنامه

تصاویری از محیط نرم افزار Blue Silver Metal Launcher Theme :


دانلود Blue Silver Metal Launcher برای اندروید  دانلود Blue Silver Metal Launcher برای اندروید  دانلود Blue Silver Metal Launcher برای اندروید  دانلود Blue Silver Metal Launcher برای اندروید  دانلود Blue Silver Metal Launcher برای اندروید


پسورد فایل :
کپی