آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » تم موبایل » دانلود 1.1.15 Violet Neon Apple Tech Theme تم بنفش تیره نئونی برای اندروید

دانلود Violet Neon برای اندروید

Violet Neon Apple Tech Theme آیا به دنبال ظاهری جدید و مناسب باری گوشی اندرویدی خود هستید؟ از این تم رایگان و جذاب استفاده کنید. این اپلیکیشن والپیپری جذاب را داراست و بیش از 100 آیکون برای اپلیکیشن های محبوب دارد. می توانید ظاهری جذاب به سیستم خود ببخشید. توجه داشته باشید که این تم تنها با لانچر اختصاصی آن اجرا می شود و سایر لانچر ها قادر به اجرای آن نیستند. بیش از 1 میلیون کاربر این برنامه را دانلود کرده اند و از آن راضی هستند. Violet Neon Apple Tech Theme پس زمینه ای تیره، با آیکون های بنفش رنگ و مدرنی دارد که ظاهری خاص به سیستم شما می بخشد. به کار بردن رنگ بنفش، و سایر رنگ های تیره در این تم باعث شده است که استفاده از آن در محل های تاریک لذت بخش باشد. لانچر 3 بعدی، با افکت های ویژه و جذاب از مشخصه های آن هستند.

می توانید از والپیپر های DIY زنده استفاده کنید. Violet Neon Apple Tech Theme امتیاز 4.3 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است. این تم حجم بسیار کمی دارد و بر روی انواع سیستم ها بدون مشکل اجرا می شود. علاوه بر این، از برنامه های اصلی اندروید نظیر SETTING و ... نیز پشتیبانی می شود و آیکون های اختصاصی ای برای آن ها طراحی شده است. این نرم افزار به شکل رایگان ارائه شده است و امکان بروزرسانی آن وجود دارد. Violet Neon Apple Tech Theme بر روی اندروید 4.0.3 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های نرم افزار Violet Neon Apple Tech Theme


- مصرف پایین از باتری

- بسیار کم حجم و سبک

- دارای بیش از 1 میلیون کاربر

- ترکیبی از رنگ بنفش تیره و مشکی

- کسب امتیاز 4.3 از 5 در گوگل پلی

- ارائه شده به شکل رایگان

- دارای بیش از 100 آیکون اختصاصی

- آیکون های مدرن و دایره ای شکل

تصاویری از محیط نرم افزار Violet Neon Apple Tech Theme :


دانلود Violet Neon برای اندروید  دانلود Violet Neon برای اندروید  دانلود Violet Neon برای اندروید  دانلود Violet Neon برای اندروید


پسورد فایل :
کپی