آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » مالتی مدیا » ویرایشگر صوت » دانلود نرم افزار حرفه ای ضبط صدا GiliSoft Audio Recorder Pro 12.3

GiliSoft Audio Recorder Pro

GiliSoft Audio Recorder Pro نرم افزاری برای ضبط صدای خودتان ، ضبط موسیقی از اینترنت و یا هر گونه صدایی که از کارت صوتی شما پخش می شود. توسط این نرم افزار قدرتمند قادر خواهید بود ضبط صدا از طریق میکروفون ، اینترنت ، دستگاه های ورودی نظیر تلفن ، LP ، نوار موسیقی و البته به طور کل هر گونه صدایی که از سیستم شما پخش شود ، می باشد. نرم افزار قابلیت زمان بندی نیز دارد و شما می توانید زمانی را برای شروع و قطع ضبط صدا تعیین کنید.
GiliSoft Audio Recorder Pro یک ضبط کننده صوتی عالی برای ضبط صداهای کامپیوتر و میکروفون در فرمت های AAC، AC3، AIFF، AMR، AU، FLAC، M4A، M4B، M4R، MKA، MP2، MP3، OGG، RA، VOC، WAV یا WMA است.ضبط صدایی که از کارت صوتی شما عبور می کند کار دشواری نیست، اما GiliSoft Audio Recorder Pro این کار را برای شما آسان تر می کند. حتی برای کسانی که دانش پیشرفته کامپیوتری ندارند. دانلود Aiseesoft Screen Recorder و دانلود Leawo Music Recorder از دیگر برنامه های مرتبط می باشند.

دانلود GiliSoft Audio Recorder Pro

✅ نام نرم افزارGiliSoft Audio Recorder Pro❤️ تعداد دانلود123825
⭐نسخه نرم افزار12.3🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  ویندوز 7 به بالا🔆 حجم فایل134 مگابایت


قابلیت های GiliSoft Audio Recorder Pro


1) به شما امکان می دهد کیفیت های ضبط را از پیش تعریف کنید تا به تنظیم و مدیریت سریع پارامترهای ضبط بپردازید.
2) به شما امکان می دهد تا با تایمر داخلی به طور خودکار ظبط را شروع و متوقف کنید.
3) پشتیبانی از تشخیص سکوت در هنگام ضبط صدا.
4) موتور صوتی پیشرفته داخلی برای ضبط صدا با کیفیت بالا.
5) به شما امکان می دهد قبل از شروع ضبط، نرم افزار ضبط صدای خود را از پیش تنظیم کنید.

GiliSoft Audio Recorder Pro

Audio Recorder Pro یک ضبط کننده صوتی عالی برای ضبط صدای خود، موسیقی یا هر صدای دیگری که از کارت صوتی شما عبور می کند ، است. از ورودی/منبع ضبط از میکروفون، پخش صدا از اینترنت، دستگاه های ورودی خارجی (مانند سی دی، فلش، نوار موسیقی، موبایل  و ... ) و همچنین برنامه های کاربردی دیگر مانند Winamp، Media Player و غیره پشتیبانی می کند.
ضبط کننده صدا با موتور ضبط صوتی پیشرفته داخلی، ضبط هایی با کیفیت بالا تولید می کند. با قابلیت ضبط خودکار، می توانید زمان شروع/توقف ضبط را برنامه ریزی کنید.


✅ ویژگی های انحصاری GiliSoft Audio Recorder Pro


GiliSoft Audio Recorder

ضبط کننده صوتی قدرتمند

تاکنون، تعدادی از نرم‌افزارهای ضبط صدا در سطح نت وجود دارند، اما هر روز افراد زیادی هنوز «نحوه ضبط صدا در کامپیوتر با (یا بدون) میکروفون» را جستجو می‌کنند. از آنجایی که بسیاری از آنها باعث می شوند بسیاری از کاربران احساس سردرگمی و خستگی کنند، حتی به کاربران اجازه می دهند یاد بگیرند که کجا "Stereo Mix" را فعال کنند. در واقع اگر سعی کنید از GiliSoft Audio Recorder Pro استفاده کنید، می‌دانید که ضبط صدا بسیار آسان است و می‌توانید صدای کامپیوتر را ضبط کنید و صدای خود را در آن اضافه کنید.

ضبط با کیفیت سی دی

GiliSoft Audio Recorder Pro می تواند صدای تولید شده توسط برنامه های دیگر از جمله Windows Media Player، iTunes، Musicmatch Jukebox، WinAmp، برنامه های اینترنتی مانند Skype و بسیاری دیگر را ضبط کند. صدای بازتولید شده می تواند صدایی از فایل های محلی در حال پخش یا صدایی از ارسال های اینترنتی باشد. ضبط کننده با موتور ضبط صوتی پیشرفته داخلی، ضبط هایی با کیفیت بالا تولید می کند.

ضبط پخش اینترنتی (استریم صدا)

بدون نیاز به نصب دستگاه صوتی مجازی، Gilisoft Audio Recorder Pro یک ضبط کننده صوتی دیجیتال بلادرنگ است که هر منبع صوتی را که به طور خودکار در ویندوز شما شناسایی شود را ، ضبط می کند. شما می توانید صدا را از بیش از 500 ایستگاه رادیویی محبوب و سایت های موسیقی آنلاین از جمله YouTube، Pandora، Spotify، BBC Radio، iTunes Radio و .... به طور کامل ضبط کنید.

ضبط Skype، Yahoo Messenger و Google Talk

تمام مکالمات صوتی از جمله اسکایپ، یاهو مسنجر، گوگل تاک و سایر برنامه های VoIP را ضبط کنید و مکالمات را به صورت فایل های wav، mp3 ogg یا wma ذخیره کنید. می‌تواند در حالت خودکار (هنگام تماس یا مکالمه صوتی با هر برنامه VoIP به طور خودکار ضبط شود ) یا حالت دستی کار کند. می توانید آن را به صورت خودکار با ویندوز تنظیم کنید.

برنامه ضبط

Gilisoft Audio Recorder Pro شامل یک ضبط با زمان پیشرفته است که به شما این قدرت را می دهد که ضبط را برای یک وب سایت یا هر چیزی که روی دسکتاپ شما اجرا می شود برای شروع یا توقف در زمان مشخصی برنامه ریزی کنید. با استفاده از این ویژگی، ضبط به صورت خودکار در یکبار، روزانه و هفتگی انتخابی شما انجام می شود.

تنظیم انعطاف پذیر و کنترل خودکار 

هر فرمت (AAC، AC3، AIFF، AMR، AU، FLAC، M4A، M4B، M4R، MKA، MP2، MP3، OGG، RA، VOC، WAV، WMA) با یک لیست از پیش تعیین شده ارائه شده است تا به یک نتیجه دقیق برسید.. به طور خودکار فرمت های ضبط صدا را که کارت صدای شما پشتیبانی می کند شناسایی می کند و سپس پارامترهای برنامه را برای بهترین عملکرد ممکن تنظیم می کند. پارامترهای پیش‌فرض در بیشتر موارد کار می‌کنند، اما می‌توانید به راحتی آن‌ها را تغییر دهید تا مطابق با نیازهایتان باشند.

پشتیبانی از ضبط طولانی مدت

Gilisoft Audio Recorder Pro مستقیماً صدا را به MP3/WMA/WAV ضبط می‌کند و می‌تواند به طور خودکار ضبط را در صورت عدم وجود صدا متوقف کند. و می تواند تا زمانی که دوست دارید بدون وقفه ضبط کند.

پشتیبانی از چندین کارت صدا

با ویژگی پیش‌نمایش ضبط، می‌توانید قبل از شروع ضبط، نتیجه را با دستگاه/منبع ضبط صوتی انتخاب شده مشاهده کنید. از بیش از یک کارت صدا (شامل کارت صدای USB) پشتیبانی می کند.

✔️آموزش نصب و فعال سازی GiliSoft Audio Recorder Pro


1 - نرم افزار را نصب کنید

2- همراه فایل دانلودی فایل KEYGEN را اجرا کنید و روی Audio Recorder تنظیم کنید ابتدا گزینه HOST PATCH را بزنید سپس با لایسنس ساخته شده نرم افزار را فول کنید.

پسورد فایل :
کپی