آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » مالتی مدیا » ویرایشگر فیلم » دانلود DivXLand Media Subtitler 2.2.1 برنامه اضافه کردن زیرنویس به فایل های ویدیویی برای ویندوز

دانلود DivXLand Media Subtitler برای ویندوز

DivXLand Media Subtitler نرم افزاری قدرتمند می باشد که با آن می توانید زیرنویس های دلخواه خود را ایجاد کنید، و آن ها را ویرایش نمایید. امکان اضافه کردن زیرنویس به فرمت هایی AVI, MPG, WMV و ... را خواهید داشت. عملیات ساختن زیرنویس به راحتی انجام می شود. کافیست متن دیالوگ ها را به ترتیب مناسب تایپ کنید و پس آن ها را به فایل ویدویی که در اختیار دارید، با یک کلیک اضافه نمایید. این برنامه با ویژگی های فوق پیشرفته ای که دارد عملیات ویرایش و اصلاح زیرنویس های موجود را نیز به شدت راحت می کند. اکنون بیش از 30 نوع فرمت از زیرنویس ها پشتیبانی می شود و قادر به تغییر دادن آن ها هستید. زیرنویس های خود را با فایل های plain text ایجاد نمایید.

پیش نمایش فایل های زیرنویس را، بدون ذخیره سازی آن ها مشاهده کنید. فایل های در حال ویرایش را ذخیره کنید، تا بعدا عملیات ویرایش زیرنویس خود را کامل کنید. مودهای مختلفی برای اضافه کردن زیرنویس به فایل ها وجود دارد. علاوه بر این با کمک شورت کات هایی که وجود دارد، می توانید عملیات ایجاد و ویرایش زیرنویس را راحت تر از قبل کنترل کنید. در بخش help می توانید بروزرسانی برنامه را کنترل کنید. این برنامه، دارای آموزش های مناسبی می باشد که در زبان های مختلف ترجمه شده است. در زمینه کار با زیر نویس ها در پست های پیشین برنامه هایی نظیر نرم افزار ساخت و ویرایش زیرنویس , Jubler Subtitle Εditor و ایجاد و ویرایش زیرنویس فیلم معرفی شده بود.

ویژگی های نرم افزار DivXLand Media Subtitler :


- پشتیبانی از 30 نوع زیرنویس مختلف

- بروزرسانی آسان برنامه

- پشتیبانی از فرمت های ویدویی مختلف

- دارای بخش آموزشی

- دارای میانبرهای مختلف

- ذخیره کردن فایل های در حال ویرایش

- مشاهده پیش نمایش زیرنویس ها

تصاویری از محیط نرم افزار DivXLand Media Subtitler :


دانلود DivXLand Media Subtitler برای ویندوز  دانلود DivXLand Media Subtitler برای ویندوز


پسورد فایل :
کپی