آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » مالتی مدیا » ویرایشگر فیلم » ساخت فیلم های HD با نرم افزار Sony moviEZ HD v1.0 Build 2637

ساخت فیلم های HD با نرم افزار Sony moviEZ HD v1.0 Build 2637

نرم افزار Sony moviEZ HD برای تبدیل خودکار فیلم ها ، عکس ها و موزیک ها به فیلم های حرفه ای بدون نیاز به مهارت های ویرایش ویدئو می باشد. این نرم افزار با پشتیبانی از رسانه های Full HD و امکانات قدرتمند خود به شما امکان ساخت فیلم های زیبا از تصاویر و ویدئوهای خانگی را می دهد تا بتوانید آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 

امکانات نرم افزار Sony moviEZ HD :
- ساخت خودکار فیلم های جالب: با انتقال فایل های خود از دوربین های فیلم برداری ، گوشی های موبایل یا دوربین های عکاس می توانید کلیپ ها را بنا به دلخواه خود مرتب کرده و ویدئو Full HD تهیه کنید. شما می توانید موزیک دلخواه را به فیلم اضافه کرده و آن را براساس ضرب آهنگ و زمانش با فیلم به صورت خودکار هماهنگ سازی کنید.
- امکان دستکاری و ویرایش ویدئو و اسلایدشوها به همراه موزیک ، زیرنویس یا گفتگو روی فیلم.
- انتخاب استایل ها و امکان دستکاری آنها برای ساخت پروژه های زیبا. هر استایل دارای افکت ها ، انیمیشن ها و افکت های حرکتی خاص خود می باشد.
- انتقال ساده فایل ها: کاربران می توانند به سادگی فایل های رسانه ای خود را از انواع دستگاه ها مانند دوربین های فیلم برداری ، گوشی ها و حتی دوربین های عکاسی دیجیتال وارد نرم افزار کنند.
- ویرایش ویدئو تاکنون اینقدر ساده نبوده است! با استفاده از Sony moviEZ HD می توانید تصاویر خود را تدوین کنید ، روی جزئیات مختلف زوم کنید و تصاویر را به راحتی بچرخانید. کنترل کاملی در این بخش برای شما فراهم شده است.

 

- پیش نمایش لحظه ای و تمام صفحه: کاربران می توانند فیلم های خود را به صورت آنی و با کیفیت DVD در پنجره پیش نمایش نرم افزار مشاهده کنید. نه تنها سایز این پنجره استاندارد می باشد بلکه شما می توانید در حالت پیش نمایش تمام صفحه نیز از آن استفاده کنید. بدین ترتیب می توانید اتفاقات را قبل و بعد از ویرایش ویدئو مشاهده کنید.
- به اشتراک گذاری پروژه ها: Sony moviEZ HD فیلم ها را با کیفیت HD برای دستگاه های مختلف ذخیره می کند. شما می توانید ویدئوهای HD را روی Facebook و Youtube به راحتی منتشر کنید. رایت ویدئو و استفاده از تم های زیبا یا ذخیره برای اجرا روی دستگاه های iPad ، iPhone و اندروید از دیگر امکانات نرم افزار هستند.

پسورد فایل :
کپی